شناسه خبر : 95305
دوشنبه 23 آبان 1401 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایجاد بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی برای ایثارگران

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گفت: علاوه بر تفاهم‌نامه و قراردادهای سال گذشته با دستگاه‌های مختلف، تفاهم‌نامه‌های جدیدی برای ایجاد 20 هزار فرصت شغلی برای ایثارگران منعقد می‌شود.
 
انعقاد تفاهم‌نامه‌های ایجاد بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی برای ایثارگران
علیرضا محمدی در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال ایثارگران گفت: در سال جاری برخلاف سال‌های گذشته تخصیص منابع تبصره ۱۶ به استانداری‌ها تفویض شده و جذب و پیگیری آن برعهده مدیران استانی است و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران نیز قطعاً در راستای تسهیل‌گری، فراهم کردن زیرساخت‌ها و تأمین منابع بیشتر نقش‌آفرینی خواهد کرد.
وی افزود: از منابع موجود در کشور در حوزه مشاغل خرد بر اساس قانون تخصیص حداقل ۱۰ درصد از منابع قرض‌الحسنه بانک‌های دولتی به استانداری‌ها تفویض شده و با پیگیری‌های به عمل آمده در دولت سیزدهم این حداقل ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته ۷ برابر افزایش داشته است.
محمدی در مورد افزایش تعداد مشمولان دریافت تسهیلات اشتغال گفت: با عقد تفاهم‌نامه‌ها با دستگاه‌ها در تلاش هستیم تا فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد فاقد شغل نیز همانند سایر افراد از این تسهیلات بهره‌مند شوند تا رضایتمندی جامعه ایثارگری را به دست آوریم. انعقاد تفاهم‌نامه‌های جدید برای اشتغال ایثارگران برای بیش از 20 هزار فرصت شغلی خواهد بود.
 مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران خاطرنشان کرد: در صورت ابلاغ دستورالعمل اجرایی توسط وزارت اقتصاد پرداخت تسهیلات آغاز خواهد شد و با توجه به مکاتبات و پیگیری‌های صورت‌گرفته با بانک مرکزی و با تصویب شورای پول و اعتبار، مبلغ تسهیلات از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان و در برخی رسته‌های شغلی به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi