شناسه خبر : 95386
سه شنبه 01 آذر 1401 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاری که از هر کسی بر نمی آید

جعفری از اهواز - از فرصتی که فاجعه در اختیار شما گذاشته، استفاده کنید. هر کسی نمی‌تواند این کار را بکند. کوه پنجم پائولو کوئیلو ........

هرگز سعی نکنید کسی را متوجه ارزشتان کنید. آدم های سمّی لیلیان گلاس ........

من خیلی سعی کردم پیش تر از این خطر را گوشزد کنم.

●هر دهانی که گشوده شود، افشاگر نیات درون "آن" است! تجزیه و تحلیل تیتر مطلب با دو نکته قابل توجه: ■شیوه باج گیری عاطفی ■رویکرد یادگیری مشاهده ای لازمه برای رسیدن به امنیت یه نگاه درون محفلی داشته باشیم.

گول دو کا و سه کا و هجده کا ووو اعضای گروه های مجازی را نخوریم.

شاید رفتارهای ناسالم مجازی سرپرست ها در این محافل به ظاهر مثبت سبب گمراه کردن جوان‌ها شود.

آسیب ها را بررسی کنید.

از شعار دادن و توصیه کردن پرهیز کنید.

مردم آن چیزی نمی شوند که ما می خواهیم؛ چیزی می شوند که در رفتار ما می بینند.

لطفا لطفا لطفا به یادگیری مشاهده ای مثبت و واقعا مذهبی و اسلامی توجه کنید.

هر دهانی که گشوده شود نیت آن معلوم نیست.

انسان‌هایی خبره داریم که با باج‌گیری عاطفی قصد و منظور بیمارگونه خود را پنهان می کنند. مثلا فردی بسیار معروف را در نظر بگیرید که ناگهان شماره ای را استوری می کند. افرادی که به ایمان او اعتقاد دارند و به ندرت شماره ای سیو می کنند، با تصور اینکه شماره، جهت دهی به سوی نور و تقواست، شماره را سیو می کنند. اما بعد پروفایل شماره نشان می دهد چه سیری بوگندوست. چه کند بنده خدا؟ به همین دلیل با زیر ذره بین بردن مدیران و اشخاص مهم می توانیم آسیب‌ها را پیدا کنیم. باج گیری عاطفی در اینجا چه نقشی دارد؟ مایلم شما جواب دهید.

باید جوان‌ها را به خانه شیشه ای شفاف و روشن هدایت کرد. یک جای امن .. گفتن اینکه اینطور کن آنطور باش کارساز نیست...

باید به آنان کمک کرد.. کمکی از نوع یادگیری مشاهده ای.... باید مراقب بود آدمی را که "خودمان" گفتیم "بیا" با رفتار ما دچار آسیب بیشتر نشود. دنیایش خراب نشود. .... باید یک مکانی باشد؛ هر مکانی ... حتی یک مکان خیالی! تا بتوانیم به آنجا برویم و از نو زاده شده، برگردیم ... پوست انداختن کارلوس فوئنتس.

اینستاگرام
●یواخیم(yovakhim) :برای فروپاشی اقتصاد یک کشور تنها باید کاردان و میهن دوست را بیکار کرد و به دزد و نادان پُست داد.
■■یواخیم فون ریبنتروپ؛ [وزیر خارجه المان نازی] هم براساس تجربه جنگ جهانی دوم کاملا فهمیده بود و معتقد بود. یک کشور فقط وقتی از هم می پاشد..که افراد کاردان ، شایسته و خدمتگذار را به حاشیه راند به آنها رسانه های داخلی و حوزه ها و سایر مسئولان اصولگرا و اصلاح طلب و BBC و صدها شبکه فارسی زبان همسو با صهیونیزم و نظام سرمایه داری، انواع تهمت ها را به آن افراد بزرگ اندیش بزنند و گاهی حتی وقیحانه تمسخرشان نمایند.
■و با اینگونه رفتارها ، بی وجدانی ، عملگرد ناقص و حقارت خویش را بروز دهند.
■و سپس با ثروت‌های نجومی خویش و با حمایتهای جاهلانه خود و حذف افراد صالح از صحنه های سیاسی افراد نالایق و ناکارآمد را بر سرنوشت کشور جهت تعطیلی‌های تولید داخلی و فروپاشی اقتصادی و تن دادن به توافق های خسارت بار ، حاکم نمایند و شکست ملت را تحمیل نمایند.

ندهد هوشمند روشن رای

به فرومایه کارهای خطیر

بوریا باف اگر چه بافنده است

نبرندش به کارگاه حریر..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi