شناسه خبر : 95500
شنبه 28 آبان 1401 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید درویشى: باید از قرآن و اسلام دفاع کنیم

شهید پیام درویشى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «باید با جان و مالمان از قرآن و اسلام دفاع کنیم موقعیت، موقعیت جنگ است زمانى است که تمام کفر در مقابل اسلام قرار گرفته است.»

 

شهید درویشى: باید از قرآن و اسلام دفاع کنیم

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید پیام درویشى

«با درود به امام زمان (عج) و نایب بر حقش خمینى بت شکن که بت طاغوت را شکست.

امت حزب‌الله شما خودتان بهتر می‌دانید وظیفه ما در این زمان چیست. همگى می‌دانید که ما باید امام خمینى اسوه ایمان و عمل را تا مقصدش یعنى همان وعده پروردگار جهان که می‌فرماید سرانجام جهان از آن مسلمین است یارى کنیم؛ مبادا روزى آنقدر شیطان بر ما غالب شود که دست از یارى پیر جماران برداریم.

 قرآن کریم مسئولیت ما را به خوبى مشخص کرده که با جان و مالمان باید از قرآن و اسلام دفاع کنیم موقعیت، موقعیت جنگ است زمانى است که تمام کفر در مقابل اسلام قرار گرفته است. کفار همگى دست به یکى کرده‌اند تا انقلاب را از ریشه بخشکانند و به قول خودشان دیگر از اسلام خبرى نباشد، اما امت غیور در این جا ما باید از حسین بن على (ع) درس بگیریم درس شجاعت و مقاومت، حسین (ع) هستى خود و جان خود را نثار اسلام کرد.

اکنون ما موظفیم آنقدر از این جانبازی‌ها و فداکاری‌ها کنیم تا مهدى موعود را از خودمان راضى کنیم و خداوند نیز از ما راضى شود از حسین باید بیاموزیم «هیهات من الذله» را و هیچ گاه ذلت را نپذیریم.

مرگ با عزت بهتر از ماندن با ذلت است و شهادت راهى میانبر به سوى بهشت است چراکه با ریختن اولین قطره خون تمام گناهان انسان پاک می‌شود شهادت ارفاقى است از سوى خداوند به انسان، مردم دلیر مواظب باشید حرف‌هاى شیطانی در شما اثر نکند همواره پیرو امام باشید و خود را در محضر خدا بدانید.»

منبع: فارس

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi