شناسه خبر : 95570
یکشنبه 29 آبان 1401 , 15:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دردنامه ای بر دردهای امروز

صبر کن باران بگیرد...

مهم این است ما ناامید نشویم. ما خار و خاشاک نیستیم که با تندبادهای بی هدف به این سو و آن سو برویم ...

جعفری - دردهای من‌/ جامه نیستند‌/ تا زتن در آورم‌/...‌/ دردهای من نگفتنی است‌/ دردهای من نهفتنی است‌/ دردهای من‌/ گرچه مثل دردهای مردم زمانه نیست‌/ درد مردم زمانه است‌/... مردمی که نام­ هایشان‌/ جلد کهنه شناسنامه­ هایشان درد می­ کند‌/‌ من ولی تمام استخوان بودنم‌/‌ لحظه­ های سادۀ سرودنم‌/ درد می ­کند...‌
#امین پور

اشکال ندارد که
هنوز هم که هنوز است
درد
دامنه دارد
#قیصر

اشکال ندارد...
مهم این است ما ناامید نشویم. ما خار و خاشاک نیستیم که با تندبادهای بی هدف به این سو و آن سو برویم...
بلکه پی ما چون بنیان مرصوص است که در کوره راه زندگی مقاومت می کنیم...
ما  دست از عقاید اسلامی که میراث شهداست بر نمی داریم

با گردبادها از جا کنده نمی شویم. کمی صبر کن ببین چه می شود؟؟
... ببین سبک زندگی ما چگونه است؟ ببین سبک زندگی را از چه کسانی یاد گرفته ایم؟ ببین چه می کنیم در مقابل پروتکل های ظالمانه از همکاری شیطان ها؟؟؟...
 
 پس ما
نمی رویم؟ (یعنی صدبار دیگر بی اخلاقی درست کنند، هدف درست خود را رها نمی کنیم)
کمی صبر کن
باران بگیرد
می رویم (یعنی رشد ما را تماشا کن)

حوادث واقعه عجیب نیست. رخ داده.
باید به ریسمان محکم چنگ زد. چرا ریسمان محکم رها شده؟ به رشته های پوسیده درآمیخته اند؟
اینم عجیب نیست.
اثبات بی گناهی ما را همین گواه
کز فاسقان گواه پذیرند بی سند
#قیصر
 با این حال ریزش اخلاقی تعدادی، مثل ریزش برگ های پاییزیه تا نیفتن برگ های تازه رشد نمیکنن. به امید بهاری تازه
#بید_گلی

#رفتار_پدرانه اسلامی + آموزش های ناب اسلام محمدی= خشنودی شهدا از انتقال میراثشان.

این روش آتش به اختیارها برگرفته از اندیشه های مقام معظم رهبری است.

و اما حالا چی شده که نباید می شد؟
 

 تبعیض های غیر اسلامی گذاشتن پدران در بین فرزندان که شرح آن از توان قلم خارج است + سنگ انداختن در مسیر برگزاری محفل آموزشی + افترا بستن برای ایجاد ناامیدی و دلزدگی از ادامه مسیر شهدا= توی تله افتادن نسل سوم و چهارم و پنجم انقلاب + هتک حرمت به ساحت انقلاب و بنیانگذاران والامقام آن + هتک حرمت نام شامخ بسیجیان + شهید شدن شماری از بهترین فرزندان این خاک بدست گول خوردگان آموزش اجانب در شبکه های مجازی و...
خدا به خیر کند.

ان شالله به زودی سربازهای گمنام امام زمان که امنیت را دوباره برقرار کردند، به تغییر روش های تربیتی باید توجه کرد. ما هم هر کاری از دستمان برآید، انجام می دهیم برای رضای خدا.

امروز دلسوزان نظام اسلامی باور دارند که فضای مجازی سهم زیادی در رخ دادن حوادث اخیر دارند.
 
رفتار پدرانه که در کلام رهبری معظم در دیدار با ائمه جماعات بدان اشاره شده همانا از منظر من به مدیران محترمی نیز اشاره دارد که باید روی فضای مجازی نظارت بیشتری می کردند. پدران نباید اجازه دهند چشم فرزندان آنها هر چیزی را ببیند.
بعد اینکه، فرصت برابر برای فرزندان خود ایجاد کنند. فرزندان شما در فضای مجازی چه می بینند؟ متوجه هستید چه کنشگری هایی دارند؟ چرا ما در فضای مجازی موفق نبودیم؟ آیا ما برنامه نداشتیم؟

به خدا کار ما مثل واکنش امام حسین با لشکر یزید بود. وقتی لشکر یزید تشنه بودند امام اجازه داد آنها از آب استفاده کنند ولی چند روز بعد یزیدی ها اجازه ندادند امام حتی برای طفل شش ماهه خود چند قطره آب بردارد.

فضای مجازی هم برای ما اینگونه بود.
بعد از تلگرام که فیلتر شد، به اینستا روی آوردیم. فیسبوک به صرفه نبود. چون فیلترشکن قوی می خواست. وقتی وارد اینستا شدیم چه دیدیم؟
 صاحبان اصلی آن اجازه نمی دادند حرف های اصلی و دیدگاه انقلابی و اسلامی خود را بنویسیم. چهار بار بیشتر اسم رهبر می نوشتیم یا اسم سردار شهید سلیمانی و دیدگاه‌هایش نوشته می شد، پیج مسدود می شد. اما سر تا پای این شبکه پر بود از تبرج غیر اسلامی. حد و مرز خودنمایی الا ماشالله بی نهایت بود. گویی بچه های مذهبی زندگی نمی کنند. شادی خانوادگی ندارند. چرا اتفاقا جذابیت های زندگی ما حقیقی است. رنگ و لعاب کاذب ندارد.

 منتهی بچه های مذهبی خدا را می شناسند. آیه های عفاف و حجاب را می شناسند. اگر ما می خواستیم کمی از باورهایمان رد شویم و ما نیز چند پست مشابه از روزمرگی ها بگذاریم عذاب وجدان می گرفتیم. هدف ما از رفتن در فضای مجازی این بود؟
اینستا چه بلایی سر ما آورد؟

 تبعیض حاکم توسط صاحبان سرور در این شبکه باعث شد که همه زمین  آموزش برای دشمن مناسب باشد. تا قبل از حوادث اخیر  اصلا شبکه های داخلی با اقبال رو به رو نبودند. در این شرایط دشمن اجازه داشت هر اهانتی به ساحت جمهوری اسلامی نماید و با دروغ پردازی نظر جوانان ما را دچار تردید به ارزش های ملی و مذهبی و انقلابی نماید.
نتیجه آن شد که حالا می بینیم.

هر روز انگشت به دهان نگاه می کنم که دشمن با ترفند فتوشاپ و مانور دادن روی خبرها چه دروغ های شاخداری علیه نظام اسلامی درست می کند.

 رهبر معظم فرمود اگر رهبر نمی شدم رهبر فضای مجازی می شدم. جای بحث آموزش سواد رسانه ای به شدت خالی است. هر چه زودتر جای رقابت یک پلتفرم جذاب داخلی با شبکه های فاسد خارجی باید فراهم شود. باید همه را بر سر سفره معنویت و دین بنشانیم(مقام معظم رهبری).
 

اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک

اینستاگرام
ادامه
سلام
بند دوم این مطلب مربوط به نوشتن نظر در زیر مطلب کاری که باید می شد ولی نشد است . دو بند نوشته بودم و درحال نوشتن بند سوم بودم که متوجه شدم نظراتم یک متن شده است . ضمن تشکر، توجه شما را به نظر سوم جلب می نمایم .
امروز دلسوزان نظام اسلامی باور دارند که فضای مجازی سهم زیادی در رخ دادن حوادث اخیر دارند.

رفتار پدرانه که در کلام رهبری معظم در دیدار با ائمه جماعات بدان اشاره شده همانا از منظر من به مدیران محترمی نیز اشاره دارد که باید روی فضای مجازی نظارت بیشتری می کردند.پدران نباید اجازه دهند چشم فرزندان آنها هر چیزی را ببیند .
بعد اینکه ، فرصت برابر برای فرزندان خود ایجاد کنند. فرزندان شما در فضای مجازی چه می بینند ؟ متوجه هستید چه کنشگری هایی دارند؟ چرا ما در فضای مجازی موفق نبودیم ؟ آیا ما برنامه نداشتیم ؟
بخدا کار ما مثل واکنش امام حسین با لشکر یزید بود . وقتی لشکر یزید تشنه بودند امام اجازه داد آنها از آب استفاده کنند و لی چند روز بعد یزیدی ها اجازه ندادند امام حتی برای طفل شش ماهه خود چند قطره آب بردارد .

فضای مجازی هم برای ما این گونه بود.
بعد از تلگرام که فیلتر شد، به اینستا روی آوردیم. فیسبوک به صرفه نبود . چون فیلتر شکن قوی می خواست. وقتی وارد اینستا شدیم چه دیدیم ؟
صاحبان اصلی آن اجازه نمی دادند حرفهای اصلی و دیدگاه انقلابی و اسلامی خود را بنویسیم . چهار بار بیشتر اسم رهبر می نوشتیم یا اسم سردار شهید سلیمانی و دیدگاه‌هایش نوشته می شد ، پیج مسدود می شد . اما سر تا پای این شبکه پر بود از تبرج غیر اسلامی . حد و مرز خودنمایی الا ماشالله بی نهایت بود . گویی بچه های مذهبی زندگی نمی کنند. شادی خانوادگی ندارند. چرا اتفاقا جذابیت های زندگی ما حقیقی است . رنگ و لعاب کاذب ندارد.
منتهی بچه های مذهبی خدا را می شناسند . آیه های عفاف و حجاب را می شناسند. اگر ما می خواستیم کمی از باورهایمان رد شویم و ما نیز چند پست مشابه از روزمرگی ها بگذاریم عذاب وجدان می گرفتیم . هدف ما از رفتن در فضای مجازی این بود؟
اینستا چه بلایی سر ما آورد؟
تبعیض حاکم توسط صاحبان سرور در این شبکه باعث شد که همه زمین آموزش برای دشمن مناسب باشد. تا قبل از حوادث اخیر اصلا شبکه های داخلی با اقبال رو به رو نبودند.
در این شرایط دشمن اجازه داشت هر اهانتی به ساحت جمهوری اسلامی نماید و با دروغ پردازی نظر جوانان ما را دچار تردید به ارزش های ملی و مذهبی و انقلابی نماید .
نتیجه آن شد که حالا می بینیم .

هر روز انگشت به دهان نگاه می کنم که دشمن با ترفند فتوشاپ و مانور دادن روی خبرها چه دروغ های شاخداری علیه نظام اسلامی درست می کند.

رهبر معظم فرمود اگر رهبر نمی شدم رهبر فضای مجازی می شدم . جای بحث آموزش سواد رسانه ای بشدت خالی است . هر چه زودتر جای رقابت یک پلتفرم جذاب داخلی با شبکه های فاسد خارجی باید فراهم شود . باید همه را بر سر سفره معنویت و دین بنشانیم(مقام معظم رهبری).
بیان بحث سنگ اندازی در مسیر آموزش و افترا زدن در کامنت بعد.

اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi