شناسه خبر : 95583
دوشنبه 30 آبان 1401 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگاهی موشکافانه به حرف های موشکافانه رهبر

حسن حسینایی فرزندشهید- اینکه حضرت آقا اینقدر از بصیرت و دشمن شناسی صحبت می کنند، ایضا ساده زیستی، حرکتی نمایشی نیست. منظورشان این است که موشکافانه به مسائل نگاه کنید تا تصمیم اشتباه نگیرید.

  چقدر مسئول بی فکر الان داریم. چقدر مدیر رانت خوار داریم. چقدر استخدام های خانوادگی داریم. همیشه که نباید فشار بردوش مردم باشد. این مردم همه جوره پای نظام و فشار اقتصادی بودند. جنگ شد آمدند. سیل شد پای کار بودند. دیگه توان دیدن بی مدیریتی بعضی تازه به دوران رسیده ها را ندارند.

 تصمیم بدون فکر یعنی تف سربالا که تخت پیشانی ات برمیگرده. چطور یک فرد ساده قسط بانکش دیر میشه، بانک ها آبرویش را به تاراج می برند. حالا که توان پرداخت بدهی اش را نداشته!

 حالا با چند اختلاسگر برخورد شد؟ چقدر با رانت برخورد شد؟ چرا با اختلاس بنیاد شهید برخورد نشد و صد چرای دیگر؟ چندین سال امنیتی داشتیم بی نظیر برای رشد و تعالی و عدالت اجتماعی بعضی چقدر فرصت سوزی کردند و الان نوک پیکان اعتراضات فقط به سمت رهبری مظلوم مقتدر است.

 برهه حساسی است وباید مراقب بود مراقب لسان، مراقب قلم و مراقب موضع گیری عجولانه. باید یک سوزن به خود بزنی، آن وقت یک جوالدوز به بقیه وقتی مولا و مقتدایمان ساده زیست و با بصیرت و خوش فکر هستند. بعد ما باید زندگیمان را مرور کنیم. چقدر در مسیر وقطار ولایت حرکت کردیم یا چوب هم لای چرخ آن گذاشتیم. با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شود باید به مطالبات بحق مردم توجه ویژه شود سفره ای پهن است. یکی بوقلمون بریان یک آبگوشت یکی کوکوسبزی یکی نان وپیاز.

نباید از خدمات گذشته وحال غافل بود و قدردان هستیم اما کم است. برای حکومت اسلامی کم است ونباید صدای ناله قاطبه مردم شنیده شود. باید جواب اغتشاشگر و قانون گریز دندان شکن باشد و حقوق قانونی و انتقاد مردم با گوش جان شنیده شود. برای این که گول عمر وعاص را نخوریم، بصیرت و تفکر را سرلوحه قرار دهیم و حرف بدون عمل کمتر بزنیم و برای اینکه خود من شامل این حرف بدون عمل نشوم، زحمت کوتاه می کنم یا علی به امید سرافرازی برای مردم و خصوصا ایثارگران.

آمین   

اینستاگرام
سلام ، میدانیم آقای رییسی اقتصادی ویران و نابود شده را تحویل گرفت و ظرف یک سال توانست تمام بدهی دولت قبل را پرداخت کند و مانع از افزایش شدید تورم گردد. تا اینجا بسیار جای تقدیر دارد لیکن در خصوص محاکمه مفسدان نفوذی انتظار مردم را برآورده نکرده است.
بیاد داریم رهبر معظم انقلاب اجازه استیضاح رییس جمهور قبلی را به مجلس ندادند تا نظام اسلامی بدون دولت نماند یا هر دلیلی که نمیدانیم اما در آن مقطع زمان پذیرفتیم اما اکنون که دولت و مجلس انقلابی تشکیل شدند چرا مفسدان نفوذی که سالها به نظام اسلامی و ملت ایران ضربات مهلک وارد کردند محاکمه نشدند فلذا از مسئولان ارشد کشور انتظار داریم تمام مفسدان از بزرگ و کوچک در پیشگاه ملت ایران محاکمه و مجازات شوند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi