شناسه خبر : 95732
یکشنبه 06 آذر 1401 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت برنده‌ترین سلاح است

رئیس شورای شهر تهران ،سلاح شهادت را برنده ترین سلاح دانست و گفت: با توجه به اینکه امروزه با پیشرفته ترین سلاح ها که لازم و ضروری است مجهز شدیم بازهم "شهادت" برنده ترین سلاح است.

شهادت برنده‌ترین سلاح است
 مهدی چمران در مراسم گرامیداشت سردار حجازی، اظهارداشت: اگر دین، مکتب، اسلام، خداوند و معاد را هم کنار بگذاریم و صرفا خود را یک ملی گرا بدانیم و بخواهیم کشورمان را با پیشینه چند هزارساله زنده نگاه داریم میبایستی نام و یاد شهدا را زنده نگاه داریم.

رییس شورای شهر تهران با ذکر خاطره ای از برادر شهید خود افزود: شهید چمران تاکید داشت اگر میخواهیم با دشمن و قدرت مقابله کنیم باید به روحیه شهادت طلبی فکر کنیم و ترس به دلمان راه ندهیم تا بتوانیم به موفقیت دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه سلاح شهادت برنده ترین سلاح است خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه امروزه باید به  پیشرفته ترین سلاح ها که لازم و ضروری است تجهیز شویم اما بازهم باید که “شهادت” برنده ترین سلاح است.

منبع: ساختمان آنلاین
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi