شناسه خبر : 95736
یکشنبه 06 آذر 1401 , 12:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بصیرت افزایی تنها راه مقابله با دشمن است

 بصیرت افزایی تنها راه مقابله با دشمن است

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: تقویت ولایت فقیه، بصیرت افزایی و تلاش برای نشر تفکرات دینی و الهی ایران اسلامی تنها راه مقابله با دشمن و نظام کفر است.

سرتیپ پاسدار جواد ملکی شنبه شب در دومین سالگرد شهادت شهید فخری زاده در مهاباد اردستان افزود: باید با بصیرت دوست و دشمن را به درستی بشناسیم و حرف دوست را شنیده و به دشمن بی‌توجه باشیم، امروز ۳۰۰ کانال فارسی زبان دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تبلیغ می کنند.

وی اظهار کرد: درحال حاضر دشمن جنگ ترکیبی را با ما آغاز کرده، درخیابان‌ها جنگ راه انداخته، کشته سازی می‌کند و چند ایرانی خائن هم در تلویزیون آنها علیه ملت ایران صحبت می‌کنند و بذر نا امیدی در دل مردم می کارند.

این پیشکسوت دفاع مقدس در ادامه بیان کرد: ملت ایران هیچ وقت ناامید نشده و فریبش را نمی‌ خورد چون دشمن قصد تجزیه کشور را دارد که قطعا شکست می‌ خورد، همانطور که از ابتدای انقلاب چنین نقشه‌ای داشت و موفق نشد.

سرتیپ پاسدار جواد ملکی گفت: القای خفقان از کارهای دشمن است و اغتشاش و توهین به مقدسات می‌کند چرا که اقتدار ما در دنیا بالاست و دست استکبار و دشمنان از ایران کوتاه شده، شخصیتی مانند شهید محسن فخری‌زاده مهابادی را ترور کردند تا به پیشرفت کشور ضربه وارد کنند.

وی افزود: اگر ایران تمام صنعت هسته‌ای خود را نابود کند باز دشمن دست بردار نیست چون با دین و قرآن ما کار دارد و امروز فشار اقتصادی وارد می‌کند تا مردم را به زانو درآورد ولی مردم ایستادگی می‌کنند و تسلیم دشمن نخواهند شد همانطور که در صدر اسلام مقاومت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز سالروز تاسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره)است و ایشان فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست.


بسیج از دل انقلاب اسلامی برخاست تا خدمتگزار مردم باشد
امام جمعه مهاباد اردستان نیز در این آیین گفت: بسیج از دل انقلاب اسلامی برخاست و در خدمت مردم است و همچنان پر نور در صحنه‌های مختلف به ویژه در عرصه مقابله با دشمن فعال است.
حجت الاسلام احسان الله برزگر پیشه با اشاره به اغتشاش های اخیردر کشور افزود: در این رابطه ۱۲ کشور به طور مستقیم و ۳۵ کشور با پول از اغتشاشگران حمایت کردند که‌نشان از کینه و دشمنی آن ها با نظام اسلامی دارد.
وی در خصوص شهید فخری‌زاده تصریح کرد: شهید محسن فخری زاده از جمله مجاهدان انقلاب بود که ترجیح داد تا گمنام بماند و به جای کسب شهرت و مقام، متعهدانه در راه پیشرفت علمی ایران اسلامی به‌ویژه در عرصه‌های دفاعی گام بردارد.
امام جمعه مهاباد اردستان اضافه کرد: وی همواره عمر پربرکت خویش را در راه دفاع از این مرز و بوم صرف کرد، تجربیات و تلاش خودرا برای پیشرفت کشور عزیز خود به کار گرفت و در این راه به شهادت رسید.
حجت الاسلام برزگر پیشه گفت: دشمن بهتر از خودمان دانشمندان ما را می‌ شناسد و هرجا نوری می‌تابد دنبال خاموش کردن آن است کاری که باترور دانشمندان هسته‌ای همچون شهید فخری زاده کردند و حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفتند ولی از هر قطره خون این‌ شهیدان نهال دیگری می‌ روید.


شهید محسن فخری‌زاده مهابادی یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان تحقیقات علمی، پژوهشی و صنعت دفاعی ایران به شمار می‌رفت که به عنوان رییس سازمان پژوهش وزارت دفاع نقش بی‌بدیلی در به سرانجام رساندن طرح‌های مختلف داشت و با اقدامات خود توانست توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.
این شهید بزرگوار در هفتم آذرماه سال ۱۳۹۹ در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند و در شرق تهران در جریان یک عملیات تروریستی و بدست عناصر جنایتکار رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.


شهر مهاباد با جمعیت حدود چهار هزارو ۵۰۰ نفر در ۲۲ کیلومتری شمال غربی اردستان واقع شده است
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi