شناسه خبر : 95740
یکشنبه 06 آذر 1401 , 12:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمت بی منت با برگزاری ۸۷۵ نفرساعت شیفت ایثار در سیستان وبلوچستان

خدمت بی منت با برگزاری ۸۷۵ نفرساعت شیفت ایثار در سیستان وبلوچستان

زاهدان- مدیر بسیج کارگری سیستان و بلوچستان، گفت: همزمان با هفته بسیج، کارگران بسیجی اقدام به اجرای ۸۷۵ نفر ساعت کار مازاد از ساعت اداری کردند.

 اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، کارگران بسیجی در ۵ شهرستان سیستان و بلوچستان اقدام به اجرای ۸۷۵ نفر ساعت کار مازاد از ساعت اداری در قالب شیفت ایثار با رویکرد کمک مومنانه (کارگر دوست ایران) کردند.

این مقام مسئول با اشاره به این مطلب که رزمایش شیفت ایثار به رونق تولید منجر می‌شود، اظهار کرد: این رزمایش با هدف کاهش آلام و مشکلات تولیدکنندگان و تقویت تولید داخلی در ایام مختلف سال اجرا می‌شود.

قورزایی بیان کرد: اجرای طرح شیفت ایثار یکی از برنامه‌های مهم بسیج کارگری است، به طوری که کارگران در این طرح یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزد فعالیت کرده و درآمد حاصل از آن را به افراد نیازمند و پویایی چرخ واحدهای تولیدی اختصاص می‌دهند.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همزمان با ایام هفته گرامیداشت بسیج و در ادامه سلسله رزمایش‌های خدمات‌رسانی ویژه بسیج کارگری با محوریت «شیفت ایثارگر» در سطح استان رزمایش شیفت ایثار در بیش از ۶ واحد تولیدی در شهرستان‌های چابهار، کنارک، ایرانشهر، خاش و زاهدان اجرا و کارگران مشغول به ارائه خدمت بی منت به همنوعان خود شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi