شناسه خبر : 95752
دوشنبه 07 آذر 1401 , 09:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هراس رژیم صهیونیستی از انتقام ایران در پی شهادت یکی از مستشاران سپاه

هراس رژیم صهیونیستی از انتقام ایران در پی شهادت یکی از مستشاران سپاه

یک شبکه رژیم صهیونیستی در گزارشی با استناد به اظهارات منابع مطلع اعلام کرد که رژیم اسراییل از انتقام ایران در پی به شهادت رسیدن یکی از مستشاران نظامی‌اش در سوریه می‌هراسد و قصد دارد امنیت مقاماتش را بالا ببرد.

 شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در رژیم صهیونیستی هراس از این وجود دارد که ایران بخواهد انتقام ترور داوود جعفری افسر سپاه پاسداران را بگیرد؛ چرا که حضور فرماندهان سپاه در تشییع پیکر این شهید، جایگاه و مقام آن را در سپاه نشان داد.

بر اساس گزارش العالم، کان نیوز در ادامه گزارش داد: پنجشنبه گذشته، منابع آگاه اعلام کردند که اسرائیل امنیت مقامات بلندپایه دستگاه امنیتی اسرائیل که در خارج اقامت دارند را در کنار امنیت مقامات سابق موساد افزایش خواهد داد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح روز سه‌شنبه[1 آذر] پاسدار رشید اسلام سرهنگ داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، توسط ایادی رژیم صهیونیستی با انفجار بمب کنار جاده ای در حوالی دمشق به شهادت رسید.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شد که «بی تردید، رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد.»

منبع: ایسنا
اینستاگرام
انشاالله مامنتظریم هرچه زودتر انتقام گرفته شود تاخون شهیدماخشک نشده و فرمایش رهبر درزمین نماند انشاالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi