شناسه خبر : 95769
دوشنبه 07 آذر 1401 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بسیج در گام دوم انقلاب و در آستانه ظهور

دشمنان بسیجیان عزیز را نیروی تندرو می نامند. بله بسیجیان مصداق «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» هستند و با ایستادگی قاطع در برابر دشمنان، بینی اغتشاگران، غربی ها و اعراب مرتجع و صهیونیست ها را به خاک مالیده اند...

فاش نیوز - طی بیش از چهار دهه پس از انقلاب اسلامی انواع تهدیدات و تحریم ها از سوی آمریکا و صهیونیسم علیه ملت ایران شکل گرفته است. اینک در جنگ ترکیبی با استفاده از همه مولفه های قدرت علیه کشور و به صورت جنگ تمام عیار، تمامی باطل در برابر حق شکل گرفته است.

در حال حاضر جنگ شناختی توسط لشکر تحریف و انحراف و نفاق جدید علیه کشور در حال وقوع است ولی ملت مسلمان ایران با مقاومت و تلاش در حال گذار از پیچ تاریخی است. بر این اساس در شرایط حساس کشور در بهمن 1400 رهبر انقلاب فرمان جهاد تبیین را صادر کردند.

در حالیکه دشمن با لشکر تحریف و انحراف به دنبال پیاده سازی مدل اسلام وهابی بنام اسلام رحمانی "یعنی اسلام بی خاصیت" است و به دنبال سیطره یأس و ناامیدی برمردم و بخصوص جوانان می باشد. جهاد تبیین کشور و ملت را در برابر تهدیدات مهلک مصون و موتور پیشران کشور را در برابر امواج دشمنان قوی تر می کند.

بر این اساس امام المسلمین فرمان فریضه جهاد تبیین - که بر همه فرض عینی و فوری است - را در سال گذشته اعلام نمودند. لذا ما بایستی جهاد تبیین ایجابی داشته باشیم. یعنی به بیان کارهای درست و ارزشمند انقلاب و نظام بپردازیم. به این مفهوم که دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های مختلف را با هدف ایجاد روحیه و امید به آینده در برابر هدف دشمنان که بدنبال سلب روحیه و امید هستند زا بیان کنیم.

سخن اینکه دومین روش جهاد تبیین پدافندی و واکنشی را باید با هدف خنثی سازی تحریف دشمنان داشته باشیم. دشمن هم اکنون به دنبال تطهیر رژیم پهلوی، جا انداختن لزوم زانو زدن در برابر امریکا، تحریف جنگ تحمیلی، تحریف امام خمینی و تخریب دولت انقلابی و جنگ شناختی و تاثیر بر باورهاست.

بنابر این روش جهاد تبیین پیش دستانه را با هدف پیشگیری قبل از انتشار ویروس دشمن، مد نظر داشته باشیم. فضا سازی عمومی اقدامات آتی را پیش از شروع تخریب دشمنان و قبل از فعال شدن دشمن مد نظر داشته باشیم و صحنه جامعه را اشباع و اقناع سازیم.

اما همه اینها باید پیش از مجال یافتن توپخانه دشمن باشد. مثلا اگر قرار است مبارزه با مفاسد اجتماعی یا اصلاحات اقتصادی، یا مبارزه با سبک زندگی غربی صورت گیرد، پیش از آن، فوایدش تشریح و ابهامات رفع شود. براین اساس زمینه شبهه پراکنی نباید فراهم شود. همچنین مساله سازی در انتخابات سال آینده در دستور کار دشمنان است که بایستی از هم اکنون تدابیری را فراهم کرد.

در این چارچوب بسیج یک نیروی ولایت مدار دارای پویایی سازمانی و خدمت رسانی بی منت، مجاهد با توانایی علمی و فرهنگی، بصیر و آماده رویارویی با استکبار جهانی است و رسالت نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و جهاد در راه خدا و گسترش حاکمیت قانون خدا در جهان را بر عهده دارد.

تاریخ خونبار انقلاب اسلامی نشان می دهد که بسیج در طول انقلاب مایه برکات زیادی بوده است. بسیج در برقراری امنیت کردستان در جنگ تحمیلی، در بازسازی خرابی های جنگ، در بحران های طبیعی، در دوران بیماری منحوس کرونا و کمک های مومنانه، در آزادی زندانیان غیر عمد، در برقراری امنیت داخلی و در نذر وقف خدمات مهندسی و... نقش بسیار سازنده و موثری بر عهده داشته است.

 نیروی بسیج تحقق شعار «ما می‌توانیم» را به زیباترین صورت معنا بخشید و در این راه نیز۳۰ هزار نیروی بسیجی به شهادت رسیدند، یعنی معادل ۴۳ درصد شهدای ما را بسیجیان تشکیل می دهند.

اگر بسیج نبود پیشرفت های کشور طی این سال ها به صورت معمولی بود و چندان درخشان نمی شد و مهمتر اینکه با این حجم از تهدیدات دشمن اگر بسیج نبود قطعا کشور در مواجه با دشمن موفق نمی شد. به عبارتی بسیج در داخل کشور شگفتی ‌ساز و در خارج از کشور دشمن سوز بوده است.

 بسیج به عنوان نیروی مددرسان در هر کجا که نیاز انقلاب باشد، رسالت خود را به انجام می رساند. بر اساس بند اول بیانیه گام دوم انقلاب، بسیج با مدیریت جهادی و انقلابی خویش باید پیشگام در جهاد علمی و پژوهش باشد. براساس بند دوم بیانیه گام دوم انقلاب، بسیج باید با ترویج روحیه ایثار و مقاومت و شهادت، باعث ارتقاء معنویّت و اخلاق درجامعه باشد.

براساس بند سوم بیانیه گام دوم انقلاب، بسیج با کارهای جهادی خویش و ارائه خدمات، نمونه و الگو بوده و ضامن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور می باشد.

همچنین براساس بند چهارم بیانیه گام دوم انقلاب، بسیج باید با ترویج اخلاق حرفه ای، مظهر اجرای کامل عدالت و مبارزه با هرگونه فساد و در هر حوزه و هر سطحی باشد. براساس بند پنجم بیانیه گام دوم انقلاب، بسیج بایستی محور حراست از استقلال و آزادی کشور در برابر تهدیدات دشمن باشد.

 براساس بند ششم بیانیه گام دوم انقلاب، بسیج باید مقوم عزت ملی، و رعایت مرزبندی با دشمن، در فضای مجازی و فضای واقعی بوده و خاموش‌کننده آتش شرارت‌ها و فتنه‌های خارجی و داخلی باشد.

براساس بند هفتم بیانیه گام دوم انقلاب، بسیج بایستی مروج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در تمام شوون زندگی فردی و محیط کار و خدمت و تفریح و... و الگویی الهام بخش به جامعه باشد و همچنین بایستی در ستیز با مصادیق و الگوهای زندگی منحط غربی باشد.

محور فعالیت محله ای بسیج، مساجد محل است و محور فعالیت هفتگی بسیج باید براساس مصلا و نمازجمعه به عنوان قطب فرهنگی شهر باشد.

بسجیان باید خطوط کلی را در روز جمعه از فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر یعنی امام جمعه اخذ و مجاهدانه در طول هفته دنبال کنند. اولویت فوری و اصلی امروز بسیج جهاد تبیین در ابعاد ایجابی، پدافندی، پیش دستانه است و این واجب فوری نبایستی در امور دیگر کم رنگ شود.

رسالت آینده بسیج آمادگی برای تامین نیازهای ضروری برای تمامی عرصه های انقلاب توسط بسیجیان جوان، مومن و انقلابی به منظور تحقق گام دوم انقلاب است. ماموریت آینده بسیج آزادی قدس و زمینه سازی ظهور و در آخر کار، شهادت در راه خداست!

دشمنان بسیجیان عزیز را نیروی تندرو می نامند. بله بسیجیان مصداق  «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» هستند و با ایستادگی قاطع در برابر دشمنان، بینی اغتشاگران، غربی ها و اعراب مرتجع و صهیونیست ها را به خاک مالیده اند. بر همین اساس بسیجی را جیره‌خور می نامند. افتخار ماست که از چشمه زلال نظام اسلامی بنوشیم نه از لجن زار غرب؛ و حاضریم برای اثبات جیره خواریمان به پای انقلاب خون بدهیم!

تا بسیج هست، امام خامنه ای تنها نخواهد ماند! زیرا «تا خون در رگ ماست، خامنه ای رهبر ماست».

 لشکر جهانی بسیج قدرت تراز اول دنیا و زمینه ساز ظهور حضرت منجی در گام دوم انقلاب خواهد بود. بسیج یک نیروی عظیم ولایت مدار خدوم مقتدر است و بسیجیان بصیر، پیشگام جهاد تبیین و آماده‌ی آزادسازی قدس و مبارزه با آمریکای جنایتکار هستند.

سخن آخر اینکه امروز ما وارث ثمره حکومت اسلامی صدر اسلام هستیم و این توفیق برای ما هست که هم حکومت اسلامی را صیانت و هم به جهان معرفی کنیم و در عین حال برای ظهور نیز تلاش کنیم و عملا در زمره‌ی منتظران باشیم.

بر این اساس تکلیف و راهبرد شیعه در عصر غیبت، زمینه سازی برای ظهور و فراهم سازی زمینه پذیرش امام زمان و نیز فراهم کردن زیر ساخت های جامعه برای ظهور باشیم. به عبارت دیگر، امروز وظیفه ما درگام دوم انقلاب اسلامی این است که ظهور را نزدیک و زمینه حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را محقق کنیم.

 

* سید جواد فشارکی

اینستاگرام
چرا شما برای ما اکثریت ما مستاجر وکارگر وقشر فقیر کشور هستم آیا وقت جنگ‌ آیا بچه سرمایه دار یاضدانقلاب آنها حتی سربازی نرفتند آنها حتی خانواده آنها در ناز نعمت همین ضدانقلاب تا دیروز هم‌سنگر مارا شهید می کردند امروز همکاری هستند حقوق مفت و این امکانات دارند در بهترین زندگی خانه‌ مجلل وبهتر ماشین من‌ ازنسل سوختم‌ در جنگ برزگ‌ شدم بچه نان پول تو‌جبیبی ندارید چندین سال غذا درست حسابی نه میوه نه لباس پوشاک‌ نه کفش کهنه دیگران استفاده می‌کنم این زندگی من آمد و روستا خانه کرایه گرفتم دنبال کار شغل حلال ‌‌‌‌‌‌‌درامد حلال برای خانواده چند ین نامه‌ دادم اسم بسیج بر دم کسی کمک.نکردم امروز روز ضدانقلاب و حکومت ما شده سرمایه داری نه حکومت مستعفص بخدا فقط شعار نیستند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi