شناسه خبر : 95773
دوشنبه 07 آذر 1401 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسران جانبازان پرستاران گمنام در عرصه خدمت هستند

امام جمعه بخش‌ بهاران گفت: همسران جانبازان که سالها به این اسوه‌های ایثار خدمت می‌کنند پرستاران گمنامی هستند که عاشقانه و بی‌منت از یادگاران انقلاب و دفاع مقدس پرستاری کرده و ساعت کاری آنان شبانه‌روزی است.

دیدار با جانباز دفاع مقدس و تجلیل از همسرجانباز با حضور امام جمعه بخش بهاران

امام جمعه بخش‌بهاران در دیدار با جانبازان دفاع‌مقدس و همسران آنها که امروز، ۷ آذر با حضور بخشدار، رئیس بنیاد شهید شهرستان گرگان و جمعی از بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: همسران جانبازان که سالها از این اسوه‌های ایثار، پرستاری می‌کنند پرستاران گمنامی هستند که عاشقانه و بی‌منت از یادگاران انقلاب و دفاع مقدس پرستاری کرده و ساعت کاری آنان شبانه‌روزی است.

امام جمعه بخش‌بهاران افزود: تاریخ وامدار انسانهای وارسته‌ای است که جان را در طبق اخلاص نهاده و ژرف‌ترین مفاهیم بشری چون اخلاص، ایثار، فدارکاری و شهادت را برای نسل‌های آینده تبیین و تفسیر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رضازاده تصریح کرد: خدمت به این قشر از جامعه ایثارگری که نیازهای ویژه‌ای را دارند کار بزرگی و ارزشمندی است. البته باید به خانواده‌ها و مربیان این عزیزان هم به طور ویژه توجه شود.

امام جمعه بخش‌بهاران بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد وگفت: باید به این موضوع مهم هم توجه داشته باشیم که این قشر از جامعه ایثارگری با مشکلات جسمی و ذهنی دست و پنجه نرم می‌کنند. همین موضوع شرایط زندگی را برای ‌آنها بسیار سخت می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین نقش زنان و فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان به خصوص در مراکز آموزشی، گفت: یاد و خاطره زنان شهدا، جانبازان و افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس باید احیا شود چرا که زنان در هشت سال دوران دفاع مقدس، آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری بودند.

همچنین در این مراسم از همسر جانباز علی احمدی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi