شناسه خبر : 95781
دوشنبه 07 آذر 1401 , 14:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هلال ‌احمر یک جمعیت جهادی با تفکر بسیجی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه بسیج تفکری است که به‌عنوان یک نیروی کارآمد در تمام عرصه‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی فعالیت و خدمت می‌کند، گفت: جمعیت هلال‌ احمر یک جمعیت جهادی با تفکر بسیجی است.

جمعیت هلال ‌احمر

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مراسم تجلیل از خانواده بزرگ ایثارگران جمعیت هلال احمر استان با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در کشور اظهار کرد: امروز دشمن در برابر ملت که چهل سال مقاومت کرده به استیصال رسیده و اعتراف می‌کند که مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منتهی‌الیه کشورهای اسلامی است و البته ایران دنبال کشورگشایی نیست، بلکه هدفش دفاع از مظلومان جهان است.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، خانواده هلال احمر را یک خانواده جهادگر برشمرد و اظهار کرد: بسیج تفکری است که به‌عنوان یک نیروی کارآمد در تمام عرصه‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی فعالیت و خدمت می‌کند. امروز مهمترین وظیفه جهاد تبیین است، چرا که دشمن با روایت‌های جعلی و در فضای رسانه‌ای و جنگ نرم به‌دنبال گمراه کردن جوانان است.

در ادامه محسن ذاکریان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، ضمن بزرگداشت خانواده ایثارگران جمعیت هلال ‌احمر به‌عنوان یادگاران دفاع مقدس گفت: خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر یک خانواده ایثارگر در راه خدمت به مردم است.

وی بیان کرد: این جمعیت با تقدیم ۲۹ شهید، ۱۰ آزاده، ۴۸ جانباز، ۱۵۰ رزمنده، ۱۶ فرزند شهید و جانباز و ۴۰۰۰ امدادگر در دوران دفاع مقدس همواره حافظ ارزش‌های انقلاب بوده و امروز باید اخلاق، کار و خدمت ما زینت‌بخش خانواده ایثارگران باشد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خانواده ایثارگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تجلیل شد.

 

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi