شناسه خبر : 95799
سه شنبه 08 آذر 1401 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت هفته بسیج

دیدار مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با خانواده ایثارگران

به مناسبت هفته بسیج، مسئولان بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی با حضور در منزل چند تن از خانواده شهدا و جانبازان...

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام به همراه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از سه خانواده شهید و ایثارگر دیدار به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار ما از ایلام، جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در ادامه دیدارهای مستمر خود با ایثارگران که در راستای تکریم و در قالب طرح سپاس انجام می گیرد، دیروز با سه خانواده معظم شهید و جانباز دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این برنامه با خانواده های معظم شهیدان والامقام عزت الله، عزالدین میرزایی و یحیی شکربیگی و جانباز سرافراز نورالله منصوری دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کرد.

مدیرکل استان ایلام در این دیدارها انقلاب و نظام را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست و گفت: وظیفه آحاد مردم است که همواره قدردان این ایثار و ازخودگذشتگی باشند و سیره و منش شهدا را سرلوحه امور خود قرار دهند؛ چرا که سعادت انسان در گرو حرکت در امتداد مسیر نورانی شهداست.

رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این دیدار اظهار داشت: ما براساس وظیفه دینی خود به خدمت خانواده های شهدا رسیده ایم و خود را مدیون شهدا می دانیم.

گفتنی است شهید عزت الله میرزایی در تاریخ ۱۳۶۶/۰۶/۲۰ در منطقه قلاویزان مهران بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل گردیده و برادرش شهید عزالدین میرزایی نیز در تاریخ ۱۳۶۷/۰۵/۲۳ به علت برخود با مواد منفجره به درجه رفیع شهادت نائل گردیده است.

همچنین شهید والامقام یحیی شکربیگی با عضویت پاسدار از فرماندهان لشکر ۱۱ حضرت امیر(ع) در تاریخ ۱۳۶۶/۰۴/۰۱ بر اثر اصابت ترکش در منطقه ماووت عراق به درجه رفیع شهادت نائل گردیده است.

|  حمیدرضا محمدمرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi