شناسه خبر : 95801
سه شنبه 08 آذر 1401 , 11:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده ایلام با وزیر ارتباطات درباره مسائل این استان دیدار کرد

فاش نیوز - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و خواستار پیگیری مطالبات مردم استان در این حوزه شد.

به گزارش خبرنگار ما، سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام و حومه در مجلس شورای اسلامی درباره این دیدار گفت: از آنجا که خدمات رسانی به شهرستان های تازه تأسیس هلیلان و چوار طبق سرشماری سال ۹۵ که این دو هنوز در تقسیمات کشوری به شهرستان تبدیل نشده بودند صورت می‌گیرد، مردم این دو شهرستان انتظار دارند که به عنوان شهرستان های مستقل به آنها نگریسته شده و به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند که در این رابطه وزیر دستور دادند که این مهم مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی همچنین افزود: برخی از مسیرهای جاده‌ای استان مانند ملکشاهی به ایلام، کارزان تا لومار، چرداول تا هلیلان و زردلان، چهل زرعی تا سومار و همچنین منطقه اقتصادی و گردشگری سیاهگل، فاقد پوشش اینترنتی و آنتن دهی هستند لذا در این زمینه وزیر دستور اعزام یک تیم کارشناسی جهت بررسی و حل مشکل صادر کرد.

فلاحی اظهار داشت: تمام مشکلات احصاء شده حوزه شمالی توسط مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام را از قبیل اینترنت، آنتن دهی، فیبر نوری و... را در دو حوزه روستایی و شهری را در قالب یک نامه به وزیر ارائه و خواستار پیگیری شد.

در این دیدار دکتر زارع پور، وزیر ارتباطات نیز ضمن قول مساعد برای پیگیری مطالبات مردم استان در حوزه این وزارتخانه، استان ایلام را در حوزه فیبر نوری برترین استان کشور عنوان کرد و گفت: در این زمینه استاندار ایلام و شهرداری‌های استان همکاری خوبی با این وزارتخانه داشتند که قابل تقدیر است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi