شناسه خبر : 95820
چهارشنبه 09 آذر 1401 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع ۸ شهید گمنام در خوزستان،ششم دی ماه

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) ، ۸ شهید گمنام در خوزستان تشییع می‌شوند.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ۶ دی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هشت شهید گمنام در خوزستان تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

تشییع ۸ شهید گمنام در خوزستان،ششم دی ماه

سردار عبدالرضا مرادحاجتی در جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام استان خوزستان اظهار کرد: آسمان خوزستان در تاریخ ۶ دی سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) منور به حضور ۸ شهید گمنام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه «شهدا» امامزادگان عشق هستند، افزود: این شهدا در ۶ نقطه با حضور حداکثری مردم خوزستان به آغوش خاک سپرده می‌شوند تا سبب خیر و برکت در این مناطق باشند.

سردار مرادحاجتی گفت: رویکرد ما در تشییع و تدفین شهدای گمنام به نسبت گذشته تغییر اساسی داشته و از این لحاظ دغدغه کمتری داریم، چون به هیچ عنوان بدون ساخت یادمان و ایجاد فضای مطلوب اجازه دفن شهید را صادر نمی‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: بزودی جزئیات بیشتر در خصوص محل و زمان تشییع و تدفین شهدا را در استان همزمان با سراسر کشور اعلام می‌کنیم تا اطلاع رسانی مطلوب برای حضور حداکثری مردم فراهم شود.

منبع: برگزاری صداوسیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi