شناسه خبر : 95856
جمعه 11 آذر 1401 , 19:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازداشت عاملان شهادت "شهید یوسفی" توسط اطلاعات سپاه کردستان

 

عاملان شهادت "شهید یوسفی" توسط اطلاعات سپاه استان کردستان بازداشت شدند

چهار نفر از عوامل شهادت مظلومانه شهید حافظ امنیت حسین یوسفی، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بازداشت شدند.

به سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس کردستان از دستگیری 4 نفر از عاملان شهادت شهید حسین یوسفی از حافظان امنیت استان خبر دادند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است که "به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه هشدار می‌دهیم که انقلاب اسلامی همچنان با قدرت و صلابت در صحنه است و تأمین امنیت مردم خط قرمز ماست و با هیچ یک از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت تعارفی ندارد و تعداد دیگری هم  شناسایی و اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری آنها در دست اقدام است".

به گزارش تسنیم، سرهنگ شهید حسین یوسفی از نیروهای بومی استان کردستان روز پنجشنبه 26 آبان‌ماه در حین عزیمت به منزل شخصی خود با ضربات چاقو و قمه توسط اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

یک منبع آگاه در انتظامی استان کردستان نیز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم بازداشت عاملان شهادت شهید یوسفی را تأیید کرد.

به نقل از تسنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi