شناسه خبر : 95859
جمعه 11 آذر 1401 , 20:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات دیدار رئیس‌جمهور با خانواده شهدای اغتشاشات کردستان

رئیس‌جمهور با جمعی از خانواده‌های شهدا و قربانیان اغتشاشات اخیر در استان کردستان دیدار کرده که خبرنگار تسنیم جزئیاتی از آن را روایت می‌کند.

جزئیات دیدار رئیس‌جمهور با خانواده شهدای اغتشاشات کردستان

رئیس‌جمهور ظهر امروز با جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و قربانیان اغتشاشات اخیر در استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند؛ خانواده‌هایی که در جریان اتفاقات اخیر عزیزترین کس و جگرگوشه‌های‌شان را فدای امنیت و آرامش مردم کردند...

 
پدر شهید بامدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به جزئیاتی از دیدار امروز رئیس‌جمهور با خانواده شهدا گفت: آیت‌الله رئیسی در این دورهمی صمیمانه ضمن قدردانی از صبر و ایثار خانواده‌های شهدا و ایثار و فداکاری نیروهایی که در جریان اغتشاشات اخیر در دفاع از امنیت مردم، جانباز و مجروح شدند، دستوراتی را هم برای رفع مشکلات این قشر صادر کرد.
 
وی با بیان اینکه در این نشست چند نفر از خانواده‌ها به وصف و بازگویی خصوصیات شهدا و دغدغه‌های خود پرداختند، افزود: درخواست خانواده‌های شهدا این بود که با مخلان امنیت استان برخورد قاطع صورت گیرد که رئیس‌جمهور نیز به همه فرماندهان نظامی و انتظامی استان تأکید کردند که عاملان شهادت مدافعان امنیت و کسانی که دنبال اجرای پروژه کشته‌سازی در کردستان بودند، شناسایی، مجازات و قاطعانه با آنان برخورد شود.
 
به‌گفته پدر شهید بامدی در این دیدار آیت‌الله رئیسی پیرامون موضوع شهید و شهادت مطالبی را بیان و تأکید کردند که راه پرافتخار شهادت و شهدا ادامه‌دار است و در این مسیر مسئولیت خانواده‌های شهدا سنگین‌تر از همه است.
 
وی عنوان کرد: رئیس‌جمهور در این دیدار بسیار برای خانواده‌ها احترام و عزت قائل شد و از اتفاقات اخیر نیز ابراز تأسف و ناراحتی کرد، آیت‌الله رئیسی تأکید داشت که شهدا و جانبازان ارزشمندترین و مهمترین دارایی‌های خود، یعنی جانشان را در مسیر امتحان الهی به میدان آوردند، بنابراین باید امروز حرمت‌شان حفظ شود.
 
پدر شهید مدافع امنیت کردستان ابراز داشت: در این دیدار همه خانواده‌ها بر ادامه راه شهدا برای دفاع از کشور و امنیت مردم تأکید داشتند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi