شناسه خبر : 95861
شنبه 12 آذر 1401 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتراض به سگ‌گردانی در فرودگاه‌ها

فاش نیوز - ادامه این روند که باعث سلب آسایش عمومی شده و کسی پاسخ نمی‌دهد و حتی گزارش دهنده را مدیران شما بازداشت می‌کنند به صلاح ظاهر فرودگاه‌ام‌القرای اسلام نیست.

بسمه تعالی

جناب آقای حمیدرضا سیدی

معاون محترم وزیر راه، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

با سلام و احترام صبح روز حمله به حرم مقدس شاهچراغ، با ملاحظه ترانزیت سگ‌های زینتی در خارج قفس و بدون قلاده و با پارس کردن و سر و صدای زیاد و بدون بازرسی در گیت پلیس سالن یک فرودگاه مهرآباد، از مدیر سالن شما درخواست اخذ گزارش مردمی داشتم که با دستور ایشان توسط پلیس مورد ضرب و شتم و توهین و بی‌احترامی قرار گرفتم و مدیر شما خودش اقرار کرد که دستور داده بود. نهایتا تا حدود ظهر با تشکیل پرونده واهی در اختیار دادسرای فرودگاه بودم و آقای عقیلی ضمن تکذیب حادثه اقدامی نکرد.

مجدد در مراحل بعدی هم به استناد گزارش‌های مردمی موثق و هم با مشاهده خودم رویت کردم که خانم‌های بدحجاب با سگ‌ها و بدون بازرسی وارد گیت آقایان می‌شوند که مجدد مدیر سالن ۴ و مدیران سالن یک از اخذ گزارش خودداری کردند.

ادامه این روند که باعث سلب آسایش عمومی شده و کسی پاسخ نمی‌دهد و حتی گزارش دهنده را مدیران شما بازداشت می‌کنند به صلاح ظاهر فرودگاه‌ام‌القرای اسلام نیست.

درخواست دارم ضمن رسیدگی با فوریت به موضوع، از ادامه تردد سگ‌های زینتی در وسط سالن مسافری و بدون بازرسی جلوگیری کنید و این حیوانات به سالن بار منتقل شوند.

ضمنا پوششی بودن این گونه ترانزیت‌ها با توجه به عدم بازرسی و احتمال جاسازی مواد مخدر و مهمات، با توجه به عدم بازرسی و اینکه اصل حادثه چند ساعت قبل از حمله به شاه‌چراغ بوده جای تامل دارد.

جمعه گذشته شفاهی گزارشی به جناب آقای محمدی‌بخش دادم که قول پلیس مبنی بر اینکه موضوع دستور ایشان است را رد کردند.

مردم از سگ‌گردانی به اسم ترانزیت در فرودگاه و اخیرا ورود خانم‌های بدحجاب با سگ‌ها بدون قلاده در قسمت آقایان خسته شده‌اند.

رونوشت:

آقای علامه‌زاده: مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها

| امضا محفوظ

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi