شناسه خبر : 95909
یکشنبه 13 آذر 1401 , 14:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران در مسیر جهاد تبیین نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشند

ایثارگران در مسیر جهاد تبیین نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشند

استاندار قزوین گفت: به طور قطع بیان داشته‌ها و توانمندی‌های کشور از سوی کسانی که جان خود و آسایش خود را در راه اعتلای این کشور از دست‌ دادند برای جوانان قابل قبول‌تر و پذیرفته‌تر است و جانبازان و ایثارگران در مسیر جهاد تبیین باید نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشند.

محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در همایش تجلیل از همسران جانبازان سرافراز استان قزوین با بیان اینکه شرایط فعلی جامعه دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است، اظهارکرد: تجربه تاریخی ملت ایران بعد از پیروزی در بزرگترین انقلاب قرن نشان داده هر زمانی که دماسنج موفقیت‌ها در جامعه بالا می‌رود و جامعه در آستانه پیشرفت به نفع مردم و ضرر دشمنان قرار می‌گیرد و هر وقت بنا می‌شود اصلاحاتی در فرآیند اداره امور در مسیر آرمان‌های انقلاب رقم بخورد، دشمنان خدعه و مکر جدیدی را پیش می گیرند و جامعه را در مصائب جدیدی قرار می‌دهند.

او افزود: جنگ تحمیلی اولین خدعه دشمنان پس از موفقیت انقلاب اسلامی ایران بوده است، خدعه‌هایی که تا همین امروز هم ادامه داشته و در قالب فتنه‌های متعدد ساری و جاری شده است.

اعلایی گفت: تجربه نشان داده است هنگامی که دولتی بر سر کار می‌آید که به دنبال احیای آرمان‌های انقلاب است، فتنه‌ها آغاز می‌شود و فتنه۸۸ و فتنه اخیر در این قالب انجام شده است و کسانی که دل در گرو آرمان‌های شریعت اسلام و ایران دارند و معتقد و باورمند به نظام جمهوری اسلامی هستند باید نسبت به وقایع اخیر با حساسیت و جدیت بیشتری ورود و ایفای نقش کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: این مسیر نیازمند شجاعت، دانش، تحلیل و ظرفیت حضور در عرصه است و این دقیقا همان کاری است که رزمندگان در دوران دفاع مقدس انجام دادند.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: در دوران فعلی داشته‌ها را باید بیشتر مشاهده و بیان کنیم، موضوعی که یک دستور قرآنی است و اگر شکرگزار نعمت‌ها نباشیم و کفران نعمت کنیم، نعمات را از دست می دهیم.

او افزود: همانگونه که امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی از لفظ جهاد استفاده کردند و شما برای تحقق این آرمان جان خود را در دست گرفتید، امروز هم رهبر معظم انقلاب یک تکلیف عمومی را به عنوان جهاد تبیین بیان کردند و باید براساس این تکلیف، داشته‌های کشور و انقلاب را بیان کرد.

استاندار قزوین اظهارکرد: به طور قطع بیان داشته‌ها و توانمندی‌های کشور از سوی کسانی که جان خود و آسایش خود را در راه اعتلای این کشور از دست‌ دادند برای جوانان قابل قبول‌تر و پذیرفته‌تر است و جانبازان و ایثارگران در مسیر جهاد تبیین باید نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: خبرآنلاین
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi