شناسه خبر : 95962
سه شنبه 15 آذر 1401 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یکی از سربازان مدافع امنیت در چابهار به شهادت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی حمله شامگاه، ۱۳ آذرماه توسط اشرار مسلح به ۲ سرباز وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار، یکی از این سربازان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

شهیدعارف هوتی سربازمدافع امنیت در چابهار
به نقل از فرماندهی انتظامی استان، سردار محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: شامگاه، ۱۳ آذرماه در محل دکه بازار، واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار ۲ نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور آن شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به‌صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه اشرار مسلح بعد از حمله ناجوانمردانه، به‌سرعت از محل متواری می‌شوند، افزود: بر اثر این تیراندازی و به دلیل شدت جراحات وارد شده، سرباز وظیفه «عارف هوتی» به فیض شهادت نائل شد و سرباز وظیفه بنیامین فاضلی که از ناحیه کتف مجروح شده همچنان تحت درمان قرار دارد.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه و سرنخ‌های به‌دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان برکف گشت پلیس راهور آغاز شد.
 
سردار قنبری با اشاره به اقدامات کور اشرار مسلح در تیراندازی به سمت مدافعان امنیت، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافراز انتظامی به خانواده این شهید گرانقدر و مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان، گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و در راه حفظ امنیت مردم، با اراده استوار تا پایان جان ایستاده‌ایم.
 
گفتنی است، براساس اعلام فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi