شناسه خبر : 95996
چهارشنبه 16 آذر 1401 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لزوم ارائه خدمات شایسته به خانواده شهدا و ایثارگران گیلان

لزوم ارائه خدمات شایسته به خانواده شهدا و ایثارگران گیلان

استاندار گیلان: اعضای شورای مشورتی به مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر رسیدگی کرده و آن‌ها را برطرف کنند.

 

لزوم ارائه خدمات شایسته به خانواده شهدا و ایثارگران گیلان دکتر اسدالله عباسی در نشست اعضای شورای مشورتی ایثارگران استانداری گیلان، بر تکریم و حفظ کرامت عملی خانواده شاهد و ایثارگران در ادارات و نهاد‌ها تاکید کرد و گفت : شورای مشورتی باید برای رسیدگی به مسایل و مشکلات جامعه هدف که امنیت کشورمان را مدیون فداکاری هایشان هستیم با جدیت اقدام کنند.

وی برگزاری جلسات شورای مشورتی به ریاست فرمانداران در شهرستان‌ها را لازم دانست و تاکید کرد : باید ارائه خدمات به جامعه شاهد و ایثارگر در همه بخش‌ها که در اختیارات استان است به نحو شایسته‌ای انجام شود.

لزوم ارائه خدمات شایسته به خانواده شهدا و ایثارگران گیلاناستاندار گیلان با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ جامعه اسلامی ایران هستند، گفت: باید بدانیم حرکت در مسیر شهدا و خدمت صادقانه به مردم تحت امر ولایت فقیه، توفیق دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت.

در این نشست، محمدرضا داوطلب مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران گیلان و محمدرضا حق بین مشاور و مسئول پیگیری امور ایثارگران استانداری ، گزارشی از فعالیت‌های حوزه خود ارائه و اعضای این شورا نظرات خود را برای ارائه خدمات بهتر و نیز رفع مشکلات ایثارگران گیلان بیان کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi