شناسه خبر : 95998
چهارشنبه 16 آذر 1401 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آبادان مهیای استقبال از شهدا

آبادان مهیای استقبال از شهدا

تمهیدات لازم برای انتقال پیکر‌های مطهر ۱۰۰ شهید از آبراه اروند پیش بینی شده است.

آبادان مهیای استقبال از شهدا فرماندار ویژه آبادان گفت: امکانات و تمهیدات لازم برای استقبال شایسته از پیکر‌های پاک و مطهر ۱۰۰ شهید دوران دفاع مقدس از طریق مرز آبی اروند در آبادان فراهم شده است. 
احسان عباسپور افزود: پیکر‌های پاک و مطهر ۱۰۰ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس ساعت ۱۰ صبح فردا پنجشنبه از مسیر آبراه بین المللی اروندرود وارد بندر آبادان می‌شود.
وی به آماده سازی یک اسکله از اسکله‌های بندر آبادان برای ورود پیکر‌های شهدا اشاره کرد و بیان داشت: شناور و یدک کش انتقال پیکر شهدا و شناور ناجی ۱۷ با هدف افزایش سطح آمادگی امداد و نجات از سوی بندر آبادان آماده شده است.
عباسپور ضمن دعوت از مردم شهیدپور آبادان برای حضور در مراسم استقبال از پیکر‌های شهدا گفت: مراسم وداع با شهدا پنجشنبه شب در مصلای جمعه آبادان برگزار می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان هم از مهیا بودن شرایط استقبال از ورود پیکر پاک ۱۰۰ شهید دوران دفاع مقدس در بندر آبادان خبر داد.

مالکی زاده افزود: اختصاص یک اسکله از اسکله‌های بندر آبادان برای ورود پیکر شهدا، تامین شناور انتقال پیکر شهدا، استقرار کشتی ناجی ۱۷ با هدف افزایش سطح آمادگی امداد و نجات، استقرار یدک کش، برقراری گشت‌های دریایی و نظارت توسط یگان حفاظت و واحد HSE، واحد ایمنی و آتش نشانی و واحد دریایی و بندری بنادر آبادان در زمان استقبال مردم از پیکر شهدا و همچنین ایجاد فضای مناسب و کافی برای حضور شهروندان از جمله اقدامات مدیریت بنادر آبادان، برای برگزاری باشکوه این آیین است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi