شناسه خبر : 96019
پنجشنبه 17 آذر 1401 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با جانباز ۷۰ % لنگرودی نویسنده فعال/فیلم و عکس

جمعی از مسولان شهرستان لنگرود با حاج اسماعیل یکتایی از جانبازان ۷۰ درصد و آزاده هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

«حاج اسماعیل یکتایی» از جانبازان ۷۰ درصد و آزاده هشت سال دفاع مقدس است که حدود ۴ سال در اسارت بود و پس از طی دوران اسارت و بازگشت به میهن اسلامی در حوزه ادبیات دفاع مقدس افزودن بر ۱۵ جلد کتاب و بیش از ۲۰۰ مقاله علمی و ادبی تألیف کرد.

دیدار با حاج اسماعیل یکتایی جانباز ۷۰ درصد لنگرودی

جمعی از مسئولان شهرستان لنگرود با «حاج اسماعیل یکتایی» جانباز و آزاده ۸ سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

«بازداشتگاه تکریت ۱۱»، «مثل پرنده»، «زندگی ممنوع»، «خنده در اسارت»، «عطر گل محمدی» «در اسارت یانکی‌ها» «نسیم شرقی»، «صدای سخن عشق» و «چهارفصل عشق» از جمله تالیفات «حاج اسماعیل یکتایی» است.

دیدار با حاج اسماعیل یکتایی جانباز ۷۰ درصد لنگرودی

کتاب «رقص روی یک پا» از جمله تألیفات حاج اسماعیل یکتایی، حاوی خاطرات شفاهی این آزاده لنگرودی است که از سوی حوزه هنری منتشر 

شد و به عنوان اثر ملی مورد تفقد مقام معظم رهبری و استقبال علاقه‌مندان نیز قرار گرفت.

 

دیدار با حاج اسماعیل یکتایی جانباز ۷۰ درصد لنگرودی

همزمان با هفته بسیج امسال از سوی سرلشکر پاسدار «محمد باقری» فرمانده کل نیرو‌های مسلح و رئیس شورای هماهنگی امور رزمندگان، سند ملی ایثار به این آزاده و جانباز ۷۰ درصد لنگرودی اعطا شد.

دیدار با حاج اسماعیل یکتایی جانباز ۷۰ درصد لنگرودی

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi