شناسه خبر : 96135
دوشنبه 21 آذر 1401 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخستین مرحله پاداش پایان خدمت جانبازان و آزادگان واریز شد

نخستین مرحله پاداش پایان خدمت جانبازان و آزادگان واریز شد

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت نخستین مرحله پاداش پایان خدمت ۴۲۰۰ نفر از جانبازان و آزادگان مشمول که نسبت به ثبت درخواست بازنشستگی خود اقدام کرده‌اند خبر داد.

نخستین مرحله پاداش پایان خدمت جانبازان و آزادگان واریز شد

 معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت نخستین مرحله پاداش پایان خدمت ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از جانبازان و آزادگان مشمول که نسبت به ثبت درخواست بازنشستگی خود اقدام کرده‌اند خبر داد.

محمود پاکدل با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران (https://www.isaar.ir/) و تأمین و تخصیص اعتبار لازم از سوی دولت محترم، نخستین مرحله از پاداش پایان خدمت ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از جانبازان و آزادگان معزز که نسبت به ثبت درخواست بازنشستگی خود اقدام کرده‌اند در وجه این عزیزان واریز شد.

وی افزود: مبالغ واریزی بر مبنای تعداد سنواتی که حقوق حالت اشتغال پرداخت شده و بر پایه آخرین حکم حقوقی صادره و اقلام مشمول پاداش پایان خدمت محاسبه شده است. احکام بازنشستگی مشمولین ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران توسط ستاد کل نیروهای مسلح و مشمولین تبصره یک قانون حالت اشتغال برابر ضوابط قانون مدیریت خدمات کشوری توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران (https://www.isaar.ir/) صادر شده و مبنای محاسبه پاداش قرار گرفته است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران (https://www.isaar.ir/) در تشریح جزئیات محاسبه پاداش پایان خدمت این مشمولان گفت: پاداش پایان خدمت آن عده از جانبازان و آزادگان معزز که دارای آراء از کارافتادگی با دو تاریخ متفاوت بوده و همچنین ایثارگرانی که آراء آنها بعد از سال ۱۳۹۵ صادر شده در این مرحله پرداخت نشده است و پس از کنترل نهایی نسبت به پرداخت پاداش آنان اقدام خواهد شد.

پاکدل خاطرنشان کرد: با توجه به بند ۷ بخشنامه شماره ۶۲۶۰۳ مورخ ۱۴۰۱/۸/۲۳ سازمان اداری و استخدامی کشور موضوع قانون اصلاحیه قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، افزایش‌های موضوع قانون فوق قابل محاسبه در پاداش پایان خدمت نیست لذا احکام حقوقی شهریورماه سال جاری جانبازان و آزادگان مشمول، مبنای محاسبه پاداش بازنشستگی قرار گرفته است.

وی در مورد جانبازانی که تاکنون موفق به ثبت درخواست خود در سامانه ایثار نشده‌اند، گفت: منوی «درخواست بازنشستگی جانباز» در سایت ایثار برای تمامی جامعه ایثارگری که در قید حیات هستند فعال بوده تا ضمن مطالعه شرایط و ضوابط در صورت دارا بودن شروط بازنشستگی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. خانواده جانبازان و آزادگان متوفی نیز از روز دوشنبه ۲۸ آذرماه سال جاری می‌توانند ضمن مراجعه به بنیاد محل پرونده نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران (https://www.isaar.ir/) تصریح کرد: جانبازان و آزادگانی که قبل از صدور رأی از کارافتادگی و برقراری حقوق حالت اشتغال در دستگاه دیگری مشغول به خدمت بوده و به هر دلیل اعم از استعفا، بازخرید و ... از خدمت در دستگاه منفک شده و یا از یگان مربوطه مستمری یا حقوق وظیفه دریافت می‌کردند لازم است گواهی مدت زمان خدمت در آن دستگاه و یا یگان مربوطه را اخذ و تحویل بنیاد محل پرونده نمایند ضمن اینکه جانبازان و آزادگان عزیز مدت حضور در جبهه خود را با هماهنگی یگان مربوطه در سامانه کارت ایثار نیروهای مسلح به‌روزرسانی و ثبت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
50 هزار جانباز حالت اشتغال،،، به 4200 نفر خلاصه شد!!!!!
من همه شرایط را دارم.
اما پرداخت نشد!!!!!!!!!!
ایراد بنی اسراییلی!
جانبازان، آزادگان، رزمندگان و در مجموع (بچه های جنگ)...
فا ا ا ا تحه !!!!!
تازه تازه یادشون افتاده و کلی بودجه گذاشتن برای ترویج فرهنگ ایثار!
این همه ایثارگر!
قدر اینهارو بدونید،،، بزرگترین تبلیغات برای ترویح فرهنگ ایثار است.
این چیزی رو که کاشتید ، فعلأ درو بکنید.
تا کاشت بعدی...
این کاشت پیر شده دگه بدرد آقایان نمیخوریم... باور کن ک حس زیادی بودن ما در کلامشان موج میزنه. فرهنگسازی بله اینه هوای ماها رو داشته باشند که نسل بعدی راه ماها رو ادامه بده.....وقتی آینده شان گدائی کردن حقه ...چه فایده....ااااااای
باسلام خدمت مدیر محترم فاش نیوز.
جهت اطلاع جانبازان ۷۰٪نخاعی که هنوز به سن ۶۰سال نرسید با مشکلات فراوان باید ۵سال صبر کنن تا به سن ۶۰سال برسن
خواهشن مسولان محترم بنیاد شهید وریاست محترم ومعاون اقای دکتر پاکدل حداقل فرجی بشه دوستان ۷۰٪قبل سال جدید پاداش خدمت دریافت کنن.
امیدوارم مسولان محترم اقدام لازم انجام داده تا دعا خیر عزیزان همراه دلسوزان باشد
باتشکر
سلام..چه فرقی بین جانبازوفردسالم از لحاظ سن بازنشستگی وجودداره؟؟؟جانبازان راملاک سن گفتیدشصت سال وفردسالم هم میتواندباداشتن شصت سال بازنشسته شود..این قانون اصلا درست نیست..شمایم جانبازرابادادن یک کمک معیشت ناچیزدرتنگناقراردادیدوحتی اجازه واریزنکردن بیمه هم ندارد..این جانبازان راچگونه میخواهید بازنشسته کنید؟؟؟؟
اهل سواد که قانون نمیگذاره....حداقل ۱۰ سال باید زودتر جانباز باز نشسته شه با همان مزایای ۶۰ ساله ها
معوقه حق پرستاری کی قراره واریز بشه ؟؟
ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi