شناسه خبر : 96409
چهارشنبه 30 آذر 1401 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه مردم ایران رزمنده اند!

رحمان - سلام. فرض کنید ما جبهه نرفته ایم؛ ولی شهروند ایرانی که هستیم. درصورتی اگر بعضی ها جنگ نرفتند، ولی بخشی از درآمدشان را به جنگ و جبهه می فرستادند.

خانواده ما سه نفری هر چه کار می کردیم، پدرم یک بخشی از درآمد ما و خودش را به جبهه می داد. می گفت رزمندگان مثل فرزندانم هستند. شاید جوراب یا لباس نداشته باشند.

خود من و برادرم به مدت ۳۲ ماه، من و برادر دیگرم ۶ ماه رفتیم جنگ و بنده شدیدا چند بار روی لودر موج انفجاری شدم و بارها در حلبچه و شلمچه و فاو شیمیایی و زخمی شدم و برادرم پایش ترکش خورد.

اصلا هیچ پرونده ای دال بر جبهه رفتنش نیست و بعد از جنگ، من دکتر نرفتم. با همه زدوخورد می کردم. بعدها که بردندم دکتر، گفتند این بچه ما می زند، دعوا می کند، شیشه های منزلش را می شکند، جن زده شده است!

دکتر کمی معاینه کرد؛ دستش را گذاشت روی سرم گفت پسرم چرا این کارها را با خودت می کنی؟ یکباره به برادرم گفت این چیه توسرش! گفت نمی دانم دکتر. گفت زیر ناخنم حس کردم یک برآمدگی هست مثل سنگ آهنی چیزی... 

برادرم گفت که نزدیک به ۳۲ ماه در جنگ سنگرساز بوده است. دکتر گفت چرا پس از اول نگفتید. این بیچاره حق دارد؛ ترکش رفته تو سرش و گذشته از آن، ایشان همان صدای لودر و انفجارها دیوانه اش کرده!

تاکنون دارو و دوا می خورد و درصد کم هم به او داده اند. به دردش نمی خورد. ولی فرد هم داریم که زمان جنگ تا اهواز رفته، بالای ۲۵ درصد به او داده اند!

خداوند لعنت کند آن کسی که حق رزمندگان رامی خورد.

اینستاگرام
سلام لعنت ونفرین خدابرمسببانش هم دردهمه جانبه
باسلام دوستان تاحالاشده به گذشته خودتان شک کنیدبنده گاهی وقتهابه خودم شک میکنم که آیادرجنگ بودم یادراسارت بودم بهرحال تعریف کردن بعضی ازدوستان بنده رابه شک انداخته مثلاازپل کرخه هروقت مامیخواستیم عبورکنیم چه دررفتن مرخصی چه برگشت ازمرخصی کل مارادژبان تفتیش میکردحالاچطوری میشودکه بعضی هامیگن ماپردنده یامجروح شدیم هیچ آثاری نیست یادوستی نوشته من چندماه جبهه بودهیچ پرونده ندارم یعنی بدون مسول وارگان وحتی ثبت نام دردفتری طرف آمده جبهه درچندتاعملیات بوده زخمی شده حالاپرونده نداردیعنی درارتش که بدون برنامه سربازی مرخصی نمی توانست برودیابعضی ازدوستان طوری ازاسارت تعریف میکنندکه خودبنده فکرمیکنم سربازان عراقی مدام درحال کتک زدن مابودنندیااصلا آب وغذاراچندروزیکبارمیدیدیم بهرحال حکایت آن شخصی نشودکه گفتندطرف بایک آفتابه چندتاعراقی به اسارت گرفته بودودرجواب گفتنداگرعراقی هااین همه ضعیف بودنندپس چرا8سال جنگ طول کشیدوکلی خرابی وشهیدواسیرومجروح ببارآوردننددوستان بایدواقعیت هارانوشت شایددرموردمجروحیت شخصی کم توجه یاثبت نشده باشدولی دیگه ابنقدرهم بی دروپیکرنبودطرف بیاد6ماه توجبهه حالاجای ثبت ویاپرونده نداشته باشد
سلام ، رهبر معظم انقلاب فرمودند : هزینه سازش با دشمن از مقاومت بیشتر است بنابراین مردم شیوه مقاومت در مقابل دشمن داخی و خارجی را در پیش گرفتند چون بهیچوجه ملت ایران اهل سازش با دشمن نبودند اما امروز با گسترش هجوم همه جانبه دشمنان هزینه مقاومت بسیار بالا رفته بنحوی که ملت قادر به تامین هزینه مقاومت نیستند لذا بنظر میرسد سیاست اقدامات متقابل در برابر هجوم همه جانبه دشمن کار ساز است تا به دشمن حمله شود. وعده های آقای رییسی نیز بر همین اساس مبتنی بر اقدام انقلابی بود.
بیاد داریم پس از شهادت سردار سلیمانی برای اولین مرتبه بعد از جنگ جهانی سپاه پاسداران با شهامت و رشادت بی نظیر به قدرت بی همتای آمریکا حمله کرد و همین حمله باعث عقب نشینی قدرتمندترین ارتش جهان شد.
اکنون که مردم زیر بار مشکلات معیشتی کارد به استخوان رسیده لازم است از لاک دفاعی و مقاومت خارج شویم و ضربات مهلکی به دشمن وارد کنیم.
در تحلیل مقابله به مثل معمولا هزینه ها سنجیده میشوند تا هزینه ها از میزان تاب آوری ملت بیشتر نشود لیکن امروز هزینه های مقاومت بسیار بیشتر از تاب آوری ملت شده است و نیاز است در اسرع وقت برنامه ریزی برای نابودی اخلالگران نظام اقتصادی در هر لباس و هر منصبی بعمل آید.
شرایط اقتصادی آنقدر خراب شده که مردم حاصرند هر مشکلی را متحمل شوند اما از ادامه روند تورم و فعالیت مافیا و دلالان و قاچاقچیان جلوگیری شود. مسئولان اقتصادی میگویند قیمت ارز و سکه کاذب و فقط روی کاغذ است اما در واقعیت اینگونه نیست و قیمت کاذب تاثیر عملی و روانی ایجاد کرده است.
آیا مسدود کردن حساب تعدادی از اخلالگران اقتصادی اعم از قاچاقچی و دلال و مافیا برای مدتی محدود از عهده نظام اسلامی خارج است؟ آنچه در ظاهر قضیه وانمود میشود چرا افرادی که از بابت ایجاد اختلال در نظام اقتصادی به سودهای هنگفت رسیدند که قادرند در مقابل قدرت نظام اسلامی و ملت ایران که ارتش جهان را به زانو درآورد بایستند و آزادانه هر کاری بکنند؟ اگر تصمیم گیران نظام از ایجاد هرج و مرج در کشور هراس دارند که مبادا مشکلات به حدی برسند که آب از سر مردم بگذرد بدانند که مدتهاست آب از سر مردم گذشته بنحوی که اکثریت مردم حتی قشر متوسط و مرفه برای تامین معیشت با مشکلات لاینحل مواجه هستند یعنی وقتی که آب از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب لذا همانگونه که مقام معظم رهبری با تاکید بر جدیت مسئولان خواستار اقدام جدی برای رفع مشکلات معیشتی مردم شدند میبایست اقدامات جدی و عاجل بعمل آید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi