شناسه خبر : 96415
چهارشنبه 30 آذر 1401 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در مسابقات انتخابی جانبازان در دهکده نشاط ولیعصر:

ترکیب تیم اعزامی جانبازان به مسابقات باستانی کشوری مشخص شد

مسابقات انتخابی جانبازان در رشته باستانی و ورزش زورخانه ای به منظور حضور در مسابقات باستانی و زورخانه ای کشوری در رامسر برگزار گردید و ترکیب نمایندگان جانباز تهران در این مسابقات مشخص شد....

فاش نیوز - مسابقات انتخابی ورزش باستانی و زورخانه ای جانبازان تهران برگزار شد و نفرات اعزامی به مسابقات کشوری رامسر مشخص شدند.

مسابقات انتخابی جانبازان در رشته باستانی و ورزش زورخانه ای به منظور حضور در مسابقات باستانی و زورخانه ای کشوری در رامسر برگزار گردید و ترکیب نمایندگان جانباز تهران در این مسابقات مشخص شد.

بنا بر این گزارش، طبق برنامه تقویم ورزشی بنیادشهید و امور ایثارگران، اولین دوره مسابقات قهرمانی کشوری باستانی و ورزش زورخانه ای اواسط دی ماه سال جاری در رامسر برگزار می شود و در این میان برای انتخاب نمایندگان تهران در مسابقات کشوری، مسابقه ای روز گذشته در سالن ورزشی بقیه الله در دهکده نشاط ولیعصر(عج) تهران برگزار شد و ورزشکاران باستانی کار، به عنوان نمایندگان تهران مشخص شدند.

مسابقه انتخابی این رشته ورزشی با همکاری اداره تربیت بدنی بنیادشهید تهران بزرگ، بنیادشهید منطقه یک و مدیریت دهکده نشاط ولیعصر برای ترکیب دو تیم ده نفره (در قالب تیم های الف و ب) برای اعزام به مسابقات کشوری رامسر زیر نظر داوران از میان جانبازان 70 درصد نخاعی و ویلچری، جانبازان قطع عضو، جانبازان اعصاب و روان، جانبازان سالم تن، فرزندان ایثارگران و پدران شهدا برگزارشد و در رشته های کباده، چرخ، سنگ و میل پس از رقابت با یک دیگر، نفرات اعزامی مشخص شدند.

ازحاشیه های دیدنی مسابقه انتخابی باستانی و ورزش زورخانه ای، حضور جانبازانی از بیمارستان نیایش تهران بود که برای تشویق دوستان و هم‌رزمان خود در دهکده‌ی نشاط ولیعصر حضور یافته بودند.

اینستاگرام
بسیارعالی
خدا قوت پهلوانان ، در پناه یزدان باشید .
احسنت به گزارش های زیبای شما.
درود بر جانبازان ورزشکار که بهر سختی و مشکلات به ورزش خود می پردازند تا تن سالم و روحیه پر نشاطی داشته باشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi