شناسه خبر : 96578
یکشنبه 04 دي 1401 , 13:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خوی استعمار قابل اعتماد نیست!

فرید اسکندری - ما ۸ سال دفاع جانانه در مقابل تمام کشورهایی که دشمن مذهب و عدالت بودند، آن هم با دست خالی و کمبود مهمات. یادمه در سال ۶۰ که دکتر بهشتی به شهدا پیوست، عده ای از همین سلطنت طلبان شیرینی می چرخاندند و چه زیبا امام راحل فرمود بهشتی یک ملت بود.

کسانی که علیه ایثارگران شعار می دهند، آیا فکر می کنند همین ایثارگران بودند که ۶ ماه و ۱ سال خانواده خود را نمی دیدند و برای برخی از ایثارگران قبر کنده و سنگشان را بسته بودند اما برخی گمنام شدند و برخی اسیر به خانه برگشتند.

 کسانی که امروز شدن داعش وطنی کاش حداقل یک بار بمب خوشه ای بر سرشان ریخته بودند، آن موقع شاید درک کنند دارند برای دشمن قسم خورده خود خدمت می کنند.

انگلیس، اسراییل، آمریکا و هم پیمانانشان هیچ زمانی خوبی ملت ایران را نخواسته و نخواهند خواست. خوی استعمار عوض شدنی نیست.

از شروع جمهوری اسلامی سعی کردند از رییس جمهور منحرف گرفته تا وزیر و مدیران کلان و خرد در فکر فریبشان بوده اند و متاسفانه در برخی موارد گول خوردند.

امروزه هم چون دیدند فضازی و جنگ نرم و تحریم های همه جانبه گارگر نشده با نیرنگ و حقه شروع فرقه سازی و درگیری خیابانی پرداخته اند اما خوب می دانند این برادر کشی به زودی زود آن ها رو به خآک سیاه می نشاند.

اینستاگرام
سلام ، بزرگترین سوال در اذهان مردم اینست که شرایط برای اقدامات اصلاحی اقتصادی بوسیله آقای رییسی در طول دوره انقلاب اسلامی بطور استثنایی فراهم است اما چرا اقدام نمیکند؟ تمام قدرت نظام و قدرت مردم همراه با آقای رییسی هستند که این شرایط در هیچیک از دوره های ریاست جمهوری فراهم نبوده است لذا چنانچه روسای جمهور دوره های قبل نیز اگر قصد انجام اصلاحات کلان اقتصادی را داشتند اما اینچنین که این دوره فراهم است شرایط وجود نداشته است اما چرا آقای رییسی پس از گذشت بیش از یکسال از تشکیل دولت انقلابی اقدام نکرده است؟
مردم با کمال میل حاضر به همکاری شدند تا آقای رییسی اصلاحات لازم را انجام بدهد در این راستا با عنایات الهی تمام ارکان نظام اسلامی اعم رهبر معظم انقلاب و روسای سه قوه و مردم آماده همکاری هستند حداقل ریشه مافیا و دلالان را خشک کند اما هنوز اقدام نشده است و مافیا و دلالان در انظار ملت با آزادی تمام مشغول هستند؟
نگرانی فزاینده از ادامه روند تورم و فشارهای مافیا و دلالان و دشمنان خارجی بشدت زیاد است لذا چنانچه اقدام نشود بزودی معیشت مردم متلاشی خواهد شد و کاری که نباید بشود خدای ناکرده اتفاق خواهد افتاد.
از آقای رییسی تقاضا داریم برای حفظ نظام در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام بدهد در غیر اینصورت مردم قادر به مدیریت زندگی نخواهند بود و مملکت بدست کسانی خواهد افتاد که از داعش بدتر هستند بنابراین مردم اماده همکاری هستند تا سخت ترین شرایط را برای حفظ نظام و کیان کشور بعمل آورند.
در حالیکه بسیاری از مردم برای تامین معیشت خانواده لوازم زندگی را فروختند و برخی با وام و قرض کنترل کردند اما دیگر چیزی نمانده و بزودی خانواده ها زیر بار تورم و تامین معیشت نابود خواهند شد بنابراین آقای رییسی بایستی اصلاحات بنیادی را شروع کند چون ادامه شرایط موجود به هیچ وجه امکانپذیر نیست بلکه باید اقدامات اصلاحی شروع شود چرا تعلل میکنند؟
امید همه این بود که در این دولت ، جلوی حقوق نجومی بگیران گرفته شود اما روسای بانکها و مدیران و... ، هنوز دریافتی های بالا دارند،... وزیران و مسئولان انتخاب میشوند که اگر ظاهرا خوب هم باشند ، خوبهای کار بلد و توانا نیستند! ، نماینده ها ، انتخاب میشوند در حالیکه خیلی هایشان شایستگی ندارند و مردم هم بالاخره مجبورند یکی را انتخاب کنند! ... خیلی مواقع قانون و تبصره به نفع خودشان مینویسندنه مردم،...خیلی قانون ها هم که تبعیض دارد مثلا ،یکسان سازی حقوق کارمندان انجام نشده ، کارمند شرکتی و قرار دادی و.... و کارمند رسمی را مقایسه کنید چه فرقی در میزان کار کردن دارند؟؟همه مثل هم کار میکنند اما عده ای دریافتی بالا و عده ای دریافتی پایین دارند ،یا بالا رفتن حقوق کارمندان رسمی با سوابقشان متفاوت است! خوب کارمند، کارمند است چه فرقی دارند؟ چه یک سال و چه چند سال! واقعا عدالت نیست ... ، برای تغییر و اصلاح هم اگر بیایند و از حقوق کارمندی که با سابقه بالا دریافتی بالایی دارد کم کنند و بخواهند همه را برابر کنند ، اعتراض میکنند !! خلاصه در همه جا برای خودشان طبقه درست کرده اند! ... از روز اول اشتباه کرده اند و اشتباه جا انداخته اند ، حالا هم جرات درست کردنش را ندارند، یا عده ای نمیخواهند عدالت و برابری باشد!.....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi