شناسه خبر : 96742
شنبه 10 دي 1401 , 13:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مریم وقت مردنشه نه ریاست!

ع قاسمی- گاهی وقت ها جای تعجب هست بعضی در حال حاضر در مطالب خودشان از مریم رجوی به عنوان رئیس جمهور آینده ایران حرفی می زنند. بیشتر شباهت به یک حقه سینمایی هست تا اینکه اسم این جنایتکار را به عنوان رئیس جمهور ایرانی که هزاران شهید به خاطر صلابتش داده است.

 فکر می کنم این هم جهت داغ کردن تنور اعتراضات گفته شده. ایشان خودش را رئیس جمهور معرفی کند؟ مگر می شود فردی در آن طرف دنیا مدعی رئیس یک کشوری متل ایران بشود؟ اولا ملت دیگه ملت گذشته نیستند به این راحتی اجازه تغییر و تحول حکومت را در ایران بدهند؟

 بله مشکلات هست صد درصد تغییر و تحول در قوانین و مسئولین و غیره لازم هست ولی این مملکت و ملت انقدر فهم و شعور و دانش و علم دارند که به عقب برنگردند.

نسل امروز ایران به فکر سربلندی و آرامش و افتخار ایران هستند نه اینکه اجازه بدهند امثال مریم رجوی ها و غیره بخواهند مجدد خون و خونریزی ایجاد کنند.

دیگه عصر اینگونه کارها تمام شد ملت ها به فکر آرامش و دوستی هستند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi