شناسه خبر : 96772
یکشنبه 11 دي 1401 , 13:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات ورزش‌های زور‌خانه‌ای ویژه‌ی ایثارگران در رامسر آغاز شد

این مسابقات با حضور بیست تیم از بیست استان و در مجموع با احتساب داوران و عوامل و دست‌اندرکاران با مشارکت حدود ۳۲۰ نفر در شهر توریستی رامسر...

فاش نیوز - مسابقات ورزش‌های زور‌خانه‌ای ایثارگران با حضور بیست تیم از بیست استان در هفت کلاس پزشکی‌ شامل جانبازان قطع نخاعی، قطع دوپا، قطع یک پا، جانبازان سالم‌تن، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و  والدین شهدا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ما از رامسر، این مسابقات ورزش‌های زور‌خانه‌ای، ویژه‌ی ایثارگران در هفت کلاس پزشکی‌ شامل جانبازان قطع نخاعی، قطع دوپا، قطع یک پا، جانبازان سالم‌تن، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و  والدین شهدا در مواد میل‌گیری، کباده، چرخ و شیرین‌کاری (رشته شیرین‌کاری رشته‌ی باستانی است که مواد مختلفی دارد. شیرین کاری؛ میل را به بالا می‌اندازند و بعد می‌گیرند به این حرکت شیرین‌کاری می‌گویند.) می‌باشد که از 1401/10/10 شروع تا 1401/10/15 با حضور ورزشکاران ایثارگر بیست استان برگزار می گردد.

همچنین کلاس هفت این مسابقات یک رشته دیگر به نام وزنه‌برداری قدرتی هم دارد که هم‌زمان با این مسابقات این مسابقات در هشت وزن انجام می‌شود و ویژه ایثارگران و فرزندان شاهد ایثارگر و جانبازان می باشد.

مسابقات وزنه بردازی قدرتی شامل سه آیتم مسابقات پرس‌سینه، مسابقات اسکوات و مسابقات لیفت است که این سه ماده را دارد. لذا در مجموع این سه حرکت، نفر قهرمان مشخص می‌شود. اینها شامل هشت وزن است که ما هشت سری مدال برای آن توزیع می‌کنیم.

این مسابقات با حضور بیست تیم از بیست استان و در مجموع با احتساب داوران  و عوامل و دست‌اندرکاران با مشارکت حدود 320 نفر در شهر توریستی رامسر برگزار می‌شود.

گفتنی است اختتامیه مسابقات و مشخص‌کردن برندگان نهایی و روز توزیع مدال ها نیز روز چهارشنبه 1401/10/15خواهد بود.

اینستاگرام
درود بر همت و غیرت ورزشکاران ایثارگر که با مشکلات فراوان برای مسابقه به مازندران تشریف بردند
با سلام و احترام
ضمن تشکر از ورزشکاران جانباز و فرزندان شهید و فرزندان جانباز که در این مسابقات شرکت کردند و تشکر از مسولان به منظور برگذاری مسابقات (پاورلیفتینگ برای فرزندان )و ( باستانی جانبازان) و تشکر ویژه از داوران مسابقات که با تلاش و قضاوت در جهت به ثمر رساندن مسابقات از جمله
پاورلیفتینگ فرزندان و جانبازان و شهیدان گرامی از اقایان حسنی و جباری تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi