شناسه خبر : 96775
یکشنبه 11 دي 1401 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک بحث حقوقی درباره سنوات

رسول عشقی - سلام؛ در جواب حمید آقا باید دوباره پاسخ بدهم؛ در قانون استخدام ناجا سال ۸۲ صراحت قانون داریم کارکنان با داشتن هر سال خدمت عملیاتی در صورت بازخریدی یک و نیم سال حساب می شود؛ یعنی فردی که دو سال مناطق عملیاتی خدمت کرده می‌شود سه سال و زمان فقط بازخریدی حالا هر چند سال شد شد، طبق همان سنوات، یک و نیم برابر حقوق دریافتی حساب می شود و به فرد می‌دهند.

و باز لازم به ذکر است کسی ده میلیون حقوق دریافتی دارد، یک و نیم برابر می‌شود ۱۵ میلیون تومان. حالا فردی ۱۰ سال سابقه دارد، همان ۱۵ میلیون تومان ضرب در ۱۰ سال می‌شود. با مرخصی‌های نرفته که جمع بازخریدی می‌شود و باز بالا توضیح داده بودم، اینجا فرد می‌تواند همان که بازخرید شده، سنوات بازنشستگی خود را هر چند سال کسر شده را هم بگیرند و می‌توانند هم نگیرند و آن سابقه را ادامه دهند؛ که من توصیه می کنم و خاوهش دارم همکاران به خاطر همین، سنوات بازنشستگی که کسر شده را نگیرید و بیرون ادامه دهید حالا با کار کارخانه یا فرد خودش آزاد واریز کند.

بعضی همکاران می‌آیند این پول سنوات بازنشستگی را می‌گیرند از سازمان مربوطه، حالا ارتش یا سپاه یا ناجا؛ خلاصه خود را به مشکل می اندازند. حالا بحث جواب دوستمان حمید آقا به حاشیه هم کشید و در ادامه جواب حمیدآقا می توانید شکایت دیوان عدالت اداری تنظیم کرده و طرف شما هم سازمان ناجا؛ مطمئن باشید تا ریال آخر را خواهید گرفت.

اینستاگرام
سلام لطفا پیگیر
تسری امتیازات رزمندگان بالای 6 ماه به زیر 6 ماه باشید
سپاسگزاریم
سلام همرزمان
لطفا پیگیر
تسری امتیازات رزمندگان بالای 6 ماه به زیر 6 ماه باشید
سلام کی حقوق ها واریز می شودمعلم است
سلام خوبی حتما این موضوع راهنمایی کنید ما شکایت کردم ازطریق الکترونیک قضایی شکایت کردم
مطمئن صحیح است نه مطمعن
سال۱۳۸۶یکدستگاه خودرو"آردی"دادند، الآن این خودرو به وضعیت اسقاط رسیده وبااین وضع جسمی وبیماری هرروزازاین تعمیرگاه به آن تعمیرگاه که هزینه هایش دراین چندسال اخیر ازقیمت خودخودرو بیشترشده، ودیگرتوان هزینه کردنش راهم نداریم. اگربنیادتشخیص میدهد این خودرو هنوز مناسب وضع جسمی وروحی امثال ما هست که هیچ،ماهم ادعایی نمی کنیم و خودرو را میفروشیم. امااگرتشخیص دادیدکه واقعا نمیشودازاین خودرو استفاده کرد لطفا بفکرما باشید. ممنونیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi