شناسه خبر : 96902
چهارشنبه 14 دي 1401 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری همایش استانی حاج قاسم در زاهدان

همایش استانی حاج قاسم با حضوز مسئولان در زاهدان برگزار شد.

 

 همایش استانی حاج قاسم در سالن همایش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان و دانش آموزان برگزار شد.

در این مراسم «‌امین خاکسفیدی» مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان اظهار داشت: امروز آمده‌ایم تا با شهید سلیمانی و دیگر شهدا عهد و پیمان ببندیم. باید در ارتباط خود با دیگران اثر گذار باشیم و اگر هدفمان این بود، قطعا موفق خواهیم بود.

وی گفت: یکی از عهدهایی که امروز با شهدا می‌بندیم این است که در راهشان قدم برداریم و جهاد تبیین را به درستی انجام دهیم. هر کاری که انجام می‌دهیم برای خدا باشد چرا که وقتی کار خدایی باشد قطعا نتیجه خوب و درخشانی خواهد داشت.

در ادامه «حسنعلی میرعبدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان ابراز داشت: امنیت و آسایش امروزمان را مرهون خون پاک شهدا هستیم.

وی با اشاره به نقش بی بدیل سردار دلها گفت: حاج قاسم چون جهادش بزرگ بود،شهادتش هم بزرگ بود. محور مقاومت یک مسیر و مکتب درس آموز است که ان‌شاءلله در این مسیر قرار بگیریم.

در این مراسم «عیسی شهرکی» روایتگر دفاع مقدس به روایتگری پرداخت و در پایان از دانش آموزان فعال دبیرستان دوره اول شاهد تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi