شناسه خبر : 97133
سه شنبه 20 دي 1401 , 13:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تذکر نمایندگان مجلس به دولت:

در تبدیل وضعیت ایثارگران تسریع کنید

بسیاری از نیروهای ایثارگر با سابقه ۲ تا ۱۵ سال چشم انتظار اجرای تبدیل وضعیت هستند...

فاش نیوز - دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی خواستار تسریع در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سید کاظم موسوی، سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی اظهار داشت: وزیر کشور تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانکاری در ادارات، وزارتخانه ها و شهرداری ها را مدنظر قرار دهد، چرا که امنیت شغلی بسیار مهم است، مجلس انقلابی در این زمینه مصوبه ای داشته است که انتظار می رود مسئولان مربوطه نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس یازدهم تصریح کرد: بسیاری از نیروهای ایثارگر با سابقه 2 تا 15 سال چشم انتظار اجرای تبدیل وضعیت هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به قانون تبدیل وضعیت اظهار داشت: متاسفانه هیچکدام از تبدیل وضعیت ها تاکنون به درستی انجام نشده است. البته در سیستم نظارتی مجلس این موضوع را پیگیری می کنیم که شرکت مخابرات به تعهدات خود نسبت به بازنشسته ها و شاغلان عمل کند و خلف وعده آن پیگیری شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در تذکر شفاهی خطاب به شرکت مخابرات گفت: به بهانه گران کردن آبونمان، خدمات در حوزه مخابرات و همچنین شرکت های مرتبط با آن افزایش یافته و حقوق و مطالبات بحق 60 هزار نیروی بازنشسته آن و حق و حقوق کارکنان و کارگرانی که در شرکت مخابرات مشغول هستند را پرداخت کند.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس یازدهم با اشاره به بودجه 1402 مطرح کرد: در فصل بودجه به سر می بریم، در موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، صندوق هایی مانند نفت، فولاد و بانک ها هم اکنون باید افزایش را انجام دهیم و هماهنگ با تورم باشد و اتفاقات سال گذشته دیگر رخ ندهد و به افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، فولاد، نفت و بانک ها و دیگر صندوق ها کمکی باشد.

* معرفی

اینستاگرام
سلام
خواهر و برادر شهدا آدم نیستند اسمی ازشون نمی برید؟
جناب اقای سید کاظم موسوی سخنگوی محترم فراکسیون ایثارگران با عنایت به اینکه دوسال از اجرای قانون تبدیل وضع ایثارگران گذشته است ومنابع طبیعی که زیر مجموعه وزارت جهاد است ودر ابتدای سال 1400 مراحل گزینش ودیگر مراحل قانونی را منابع طبیعی انجام داده اند اما تاکنون هیچ یک از نمایندگانی که به اجرای این قانون رای دادند از مسئولین مربوطه منابع طبیعی یا وزیر محترم جهاد سوال کتبی یا شفاهی ننمودند که علت عدم صدور احکام تبدیل وضع در منابع طبیعی علی الخصوص استان گلستان چیست تا در جهت رفع ان اقدام نمایند لطفا پیگیری فرمایید
جمع کنید این مسخره بازی هارو
کمسیون اصل ۹۰ چه میکنه پس !؟
نماینده های مجلس هم که کاری جز اختار دادن و تذکر بلد نیستند
تو بوق و کرنا کردید این قانون رو بعدم اجراش نکردید
آخه نماینده مجلس روی صندلی خانه ملت نشستی و حرف میزنی
چرا تبدیل وضعیت ایثارگران نیروهای مسلح کشور حتی ابلاغ ام نشده
جناب سد کاظم خوب شد گفتی و تذکر دادی خدایی اگه نمیگفتی و تذکر نمیدادی اینها کاری انجام نمیدادند الان ترسیدن از شما دارند توند توند همه را تبدیل وضعیت میکنند
های های ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi