شناسه خبر : 97239
شنبه 24 دي 1401 , 15:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معیارهای دوگانه غربی در آزادی و اطلاعات

آزادی بیان در غرب یک دروغ، و تنویر افکار عمومی فریب و ریاکاری است که به هیچ وجه با روح سیاست های غرب همخوانی ندارد...

فاش نیوز - اهانت به جایگاه مرجعیت، نشان دهنده ی عصبانیت و کینه دشمن است. اهانت به جایگاه مرجعیت، ولایت‌فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی، از سوی یک نشریه‌ی فرانسوی(شارلی ابدو) که مسبوق به سابقه در توهین به مقدسات و جایگاه مرجعیت است، نشان‌دهنده اوج استیصال، عداوت، کینه دشمنان با مسلمانان و ملت غیور ایران بوده و موجب خشم و آزرده خاطری هر انسان آزاده‌ای در جهان است.

علی‌رغم اینکه توهین نشریات غربی به ساحت قدسی رسول گرامی اسلام(ص) و مرجعیت، موجی از اعتراضات مردم مسلمان در سراسر دنیا و ایران اسلامی را به دنبال داشته؛ اما حکام متکبر، مغرور و بی بند و بار غربی که روح معنویت در آنها مرده است، اعتنایی به افکار عمومی جهان ندارند.

عصبانیت گردانندگان این نشریه موهن فرانسوی که جنایات بشری را در یمن، سوریه، افغانستان، عراق و سایر کشورهای مظلوم نادیده می گیرند، از هوشیاری و بصیرت مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی در خنثی‌سازی فتنه دشمنان در اغتشاشات و ناآرامی های اخیر، آنها را وا داشت تا چنین اقدامات مضحک و کودکانه‌ای را برای جذب مخاطب و در حمایت از اغتشاشگران هتاک در دستور کار قرا دهد.

اهانت به مرجعیت و رهبری یک کشور، اهانت به شخص نیست؛ بلکه اهانت به یک ملت است. لذا ابراز خشم و انزجار وظیفه ی همه ی آنانی است که نسبت به کشور و مرجعیت خود عشق می ورزند و باید به دشمنان نشان دهیم که ملت ایران در برابر اهانت به مقدسات و مرجعیت خود بی‌تفاوت نیست.

کشورهای غربی که نماد اسلام ستیزی و بی بند و باری اند، به بهانه آزادی بیان و در حمایتاز اقدامات ضداسلامی ایرانی از کنار اهانت‌های مکرر به مقدسات اسلامی به‌سادگی می‌گذرند و از اهانت کنندگان حمایت نیز می‌کنند؛ اما اگر فردی در خصوص هولوکاست و سایر موارد مشابه، در مطبوعات سؤالی کند، مجرم شناخته می‌شود و مجازات سنگینی همچون زندان و تعقیب قضایی در پی خواهد داشت. آزادی بیان در غرب یک دروغ، و تنویر افکار عمومی فریب و ریاکاری است که به هیچ وجه با روح سیاست های غرب همخوانی ندارد.

|| حمیدرضا محمدمرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi