شناسه خبر : 97278
دوشنبه 26 دي 1401 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری هیئت نظارت و بازبینی فعالیت شرکت‌های تابعه بنیاد شهید

سی و دومین نشست هیئت نظارت و بازبینی مأموریت‌ها، اساسنامه و ساختار سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع بررسی پیش‌نویس آیین‌نامه ساماندهی مسئولیت اجتماعی شرکتی برگزار شد.

 

بررسی پیش‌نویس آیین‌نامه ساماندهی مسئولیت اجتماعی شرکتی در سازمان‌های وابسته بنیادبه گزارش دفاع‌پرس، سی و دومین نشست هیئت نظارت و بازبینی مأموریت‌ها، اساسنامه و ساختار سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع بررسی پیش‌نویس آیین‌نامه ساماندهی مسئولیت اجتماعی شرکتی برگزار شد.

در این نشست، پیش‌نویس آیین‌نامه ساماندهی مسئولیت اجتماعی شرکتی بررسی شد و بند‌هایی با هدف تکریم ایثارگران و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشنهاد شدند و به تصویب رسید.

مسئولیت اجتماعی شرکتی، دولت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها را مکلف می‌کند علاوه بر وظایف سازمانی، از طریق رفتار پیشگیرانه و اصلاحی، پیامد‌های ناشی از تصمیمات و فعالیت‌های خود را در قبال ذی‌نفعان شامل کارکنان، افراد بومی، شهروندان و... جامعه و محیط زیست کاهش دهند که در این ارتباط اضافه شدن موضوع تکریم ایثارگران و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به اولویت‌های عمومی مندرج در بند الف ماده ۳ این آیین‌نامه و نیز درج عنوان بنیاد شهید و امور ایثارگران و افراد جامعه هدف آن به بند ۱۰ آیین‌نامه مذکور، از مصوبات سی و دومین نشست هیئت نظارت و بازبینی مأموریت‌ها، اساسنامه و ساختار سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi