شناسه خبر : 97334
سه شنبه 27 دي 1401 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صدا و سیما علاقه ای به تبدیل ندارد!

مشمول تبدیل وضعیت ایثارگران- جناب آقای لطفی. جانا سخن از زبان ما می گویی اما چرا اینقدر دیر؟

اکنون که یک سال و هشت ماه از ابلاغ بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران در صدا وسیما گذشته و رئیس رسانه ملی هنوز نیروهای شرکتی، تبصره ای و خرید خدمات را تبدیل وضعیت نکرده است و با بهانه نبود اعتبار دارد امروز و فردا می کند چرا در نطق مجلس فریاد نمی زنید و مطالبه نمی کنید حق و حقوق ایثارگران را؟
چرا مماشات می کنید؟
نهادی  باید اینگونه بی تفاوت نسبت به امور ایثارگران باشد؟
چرا حق مشمولان تبدیل وضعیت ایثارگران رسانه ملی را از جناب آقای جبلی بازخواست نمی کنید؟
چرا به صحن علنی فرا نمی خوانید که مشکل کجاست؟ اگر دولت بودجه اختصاص داده پس دیگر مشکل کجاست؟ آیا تقسیم بندی و براساس الگو و ردیف تبدیل وضعیت کردن یک سال و هشت ماه زمان نیاز دارد؟؟؟؟؟

به خدا اینها اگر عدم نیاز این نیروها را بخواهند صادر کنند نیم ساعته اینها را ممنوع الورود می کنند اما اکنون چرا اینقدر مقاومت می کنند و از قانون استنکاف می کنند؟
آقای لطفی خواهشن فقط مصاحبه نکنید؟ عمل کنید؟ فریاد بزنید؟ شما مدیون هستید به این فرزندان ایثارگران. شما به خون شهدا مدیون هستید. میدانید؟ اکنون در حوزه آزمایش خداوند هستید. به همان خدا فریاد بزنید و حق فرزندان ایثارگر را مطالبه کنید.
ادمین محترم سایت لطفا منتشر کنید تا صدای ما به گوش مسولان برسد. به هیچ شخصی بی احترامی نمی کنیم. چرا که حقمان را مطالبه می کنیم. با احترام و با زبان مطالبه گرانه.

اینستاگرام
مدیران حتی سطح بالا کاره ای نیستند فقط سر دواندن رو دستر گرفتند....میشه مدیر زیر دست از مجلس و ریاست عالی جمهور استنکاف کنه...البته در سازمان های دیگر این عدم توجه دیده شده.. شاید صدا و سیما بخاطر نوع خاص مدیریتی تافته ای جدا بافته باشه...وزارت خانه های دیگر رو دیدیم ک گوش شنوائی به دستور مافوق ندارند و علت داره..آنهم مافوق از گردن خودش رد میکنه والا مگه میشه حرف مجلس و ریاست جمهور را نخواند
سازمان صداوسیما یک سازمان تخصصی است و اینگونه فشار ها برای استخدام نیرو ، هدفی جز تخریب و خیانت به آن نیست. متاسفانه در سالهای گذشته با فشار مسولان نیروی غیر متخصص و متعهد زیادی در این سازمان استخدام شده اند و وضعیت آن را به این صورت در آورده اند. در حال حاضر آمار بینندگان صداوسیما در تمام بخش ها به پایین ترین حد خود در تمام سالهای بعد از انقلاب رسیده است.
البته دوست عزیز تا تخصص را در چی ببینیم که بشه بر پایه اون کاری کرد
ما مسیر مشخصی در صدا و سیما نداریم که بشه گفت متخصص آن کار باید باشه... بله متخصص سخت افزاری که لاجرا و اجبارا باید تخصصی باشه..ولی اهداف نرم افزاری رو باید در پیچ و خم خواسته آقایان جستجو کرد که دنبال چی هستند... گاها خودشان هم فراموش میکنند ک رسالتشان در چی هست..... تملق گوئی و دادن اخبار غیر موثق.. و تعاریف نا متعارف دینی و سیاسی کار صدا و سیما را به اینجا رسانده که میبینیم.. حیف که نمیشه بازترش کرد و گفت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi