شناسه خبر : 97356
چهارشنبه 28 دي 1401 , 15:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امنیت این نظام با خون شهدا تضمین شده است

فاش نیوز - یاد و نام شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران به ما یادآوری می‌کند که امنیت از برترین نعمت‌های خداوند متعال است که با خون شهدا و مجاهدت رزمندگان حاصل شده است.
 
اگر امروز ما نام و نشانی داریم، و اگر امنیت بر سر این کشور حاکم است و قله های سعود علمی دنیا دست پیدا کرده ایم، به برکت جانفشانی شهدای انقلاب، دفاع مقدس، هسته‌ای، مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت است.
 
اعتقاد و باور راسخ جوانان نسل دهه‌ی هشتاد و نودی ها، به رهنمودهای امام خمینی(ره) و ولایت‌پذیری آنان نسبت به حضرت آیت ا... خامنه ای مدظله العالی باعث شده است دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب نتوانند خدشه‌ای به نظام نوپای جمهوری اسلامی وارد کنند.
 
اکنون این جوانان با بصیرت، همچون شهید حججی‌ها، با تأسی به آرمان‌های انقلابی و جهاد تبیین، ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند.
 
مفهوم ایثار به ما یادآوری می‌کند، امنیت از بزرگترین نعمت ها و از نان شب واجب تر است که با خون شهدا و ایثار مجاهدان فی سبیل ا... حاصل شده و هدایت و مأنوس کردن نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت باعث می‌شود که انقلاب اسلامی همراه با نسل جدید بیمه شود.
 
بر همه‌ی نویسندگان ما واجب عینی است که بتوانیم به فراخور زمان و با استفاده از ابزارهای فرهنگی مناسب، نسل جوان کشور را با فرهنگ ایثار و شهادت مأنوس کنیم. تا این انقلاب از شر دشمنان مصون بماند. ورود این نظام و کشور به گام دوم انقلاب، نتیجه‌ی فرهنگ شهادت‌طلبی جوانان و رشادت غیور‌مردان این سرزمین و صبر و استقامت خانواده شهداست که نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمنان را به ارمغان آورده اند.
 
بر اساس فرهنگ ایثار، شهادت و روحیه ایمان و خودباوری نسل جوان امروز ماست که در فتنه های اخیر توانسته‌ایم بر توطئه‌های دشمن فائق آییم و پیروز شویم.
 
جوانان تحصیلکرده‌ی ما، دانشجویان و استادان عزیز و با بصیرت ما بهترین الگوی رفتاری در رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی در محیط‌های دانشگاهی هستند و توصیه می شود این عزیزان، بدور از هر گونه جوسازی رسانه های معلوم الحال، جلوه‌های دانشگاهی و علمی خود را بیشتر نمایان کنند و در این زمینه با جهاد تبیین، موجب سرخوردگی و سرافکندگی دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب و نظام اسلامی شوند.
 
|| حمیدرضا محمدمرادی
اینستاگرام
تضمین اقتدار مملکت در زیر سایه اختلاس،رانت،آغازاده ها،صاحبان صندلی مادام العمر و افراد آویزان سفره بیت المال میسر شده است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi