شناسه خبر : 97382
شنبه 01 بهمن 1401 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جناب قاضی زاده اگر راست میگید بسم‌الله!

مهدی لغمانی - جتاب آقای دکتر قاصی زاده، من جانباز ۴۰ در کارآفرین هستم و حدود ۷۰ نفر از سال ۹۹ اشتعال آفرینی کرده ام. تعدادی از خانواده شهدا و جامعه ایثارگران را در زمینه تولید و اشتغال و رونق تولید بکار گرفته ام.

محل کسب و کارم کوچک است. می توانم تا دو برابر جذب نیرو داشته باشم؛ که موصوع را بیناد منطقه ۴ تهران در جریان است. مشگل عمده من همین فضای کوچک کار است.

تا به حال یک ریال وام یا تسهلات نگرفته ام. کمکم کنید مکانی در شرق تهران یک سوله در اختیار بگذارید تا جهادی که بودیم، جهادگرانه هم عمل کنیم.

کشور ما ظرفیت بالایی دارد. پس عنایت کنید از مجموعه ما توسط خودتان یا کارشناسانتان بازید کنید. ما با کشورهای حوزه خلیج فارس هم رقابت می کنیم؛ حتی با کشورهای اورپایی. تولیدات ما به شرط حمایت، ارزآوری زیادی دارد.

این مشگل ما توسط شما و دستور شما حل می شود. شماره تماس من ..... ۰۹۱۹ با کد ملی ۶۱۷۸۹۴۰۶۷۱ است و محل شرکت ما شرق تهران، تهرانپارس است که در بافت مسکونی هستیم.

امکان توسعه و رونق در مکان فعلی مقدور نیست؛ مگر عنایتی کنید و دستور فرمایید یک سوله یا انباری مخروبه متعلق به بنیاد را در تهرانپارس به شرط تملیک به بنده واگدار کنند تا ان شاءالله روی پای خودمان ریشه بیکاری را برکنیم. ما می توانیم!

جتاب آقای دکتر قاصی‌زاده، قطعا شما دعدغه اشتعال فرزندان شاهد و ایثارگران و جانبازان را دارید. من به شما قول می دهم که به سه برابر کارکنان فعلی که مستقیم مشعول کاراند افزایش دهم درصورت داشتن یک سوله یا انباری در حدود ۱۲۰۰ متری، که آنهم حاضرم با اقساط بلند مدت به بنیاد برگردانم. تا اینکه همه بدانند دهه شصتی ها هنوز زنده و فعالند و ما تا زنده ایم رزمنده ایم!

یا علی مدد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi