شناسه خبر : 97398
پنجشنبه 29 دي 1401 , 14:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه شناخت جاسوس نفوذی

س ک - افرادی با ظاهر خوب ولی نفوذی در میان مسئولان هم نفوذ کرده اند مانند همین بابایی که در گذشته اش رزمندگی و جبهه هم داشته است ولی وقتی اول خودش و بعد دلش به شیطان و اجنبی نزدیک شد دست به خیانت به ملت خود زد و به نفع دشمن و زیان مردم خودش اقدام کرد و به سزای عملش هم رسید و از جلز و ولز این غربی های پلید هم معلوم است که اعدامش چقدر درست بوده است.
از این افراد نفوذی و حتی با پیشانی پینه بسته هنوز هم هستند ولی نباید اشتباه کرد و نسبت به همه بدبین شد که این بدبینی به مسئولان کشور به ضرر خودمان و به نفع دشمن است.

باید این جاسوسان نفوذی را از مواضع و رفتار هماهنگ با خواست دشمن شناخت. که البته ممکن است خیلی ها هم نفوذی و جاسوس رسمی و خود خواسته نباشند ولی همین همدلی و هماهنگی رفتار و مواضعشان با دشمن روشن می سازد که عملا دارند به دشمن کمک و به کشور خیانت می کنند.

اینستاگرام
وارد کارهای تخصصی نشوید از حفاظت و رکن دو کمک بگیرید.. عنکبوت گاهی مواقع دور خودش را نیز می تند و به دام خود میافتاد.
شما که این مطلب رو میخونید شما رو قسم میدم به هرچه مقدسات هست داد خواهی من رو به گوش مسعؤلین برسونید همسر من جانباز بیست درصد اعصاب روان بود که سه سال پیش در کمیسیون شرکت کرد با اینکه گوش جزو ضایع جانبازی ش هست بهش درصد گوش ندادن یک ماه پیش در خرم آباد شرکت کرده حالا که دو کد برای گوشش هم دادن باز هم همون بیست درصد هست این ظلم را که کدام دادگاه عدل ببرم با کدام پول که حتی کرایه ماشین رفتن تا بنیاد خرم آباد داخل شهر خودم هم نیست فقط باید گفت یا حسین خودت یا خدا خودت عدالت رو زنده کن
سلام ، با اینکه هر جاسوس میداند عاقبت جاسوسی فقط مرگ است که توسط مبدا و مقصد انجام خواهد شد لیکن همچنان افرادی وجود دارد که وارد کثیف ترین فعالیت دنیا شدند و عاقبت نیز با مرگ مواجه شدند.
دستمزد جاسوسی هر چه باشد به خیانت و دشمنی با وطن ارزش ندارد گرچه عمر بسیار کوتاه جاسوس فرصت بهره برداری از دستمزد را نخواهد داد بویژه در ایران اسلامی که سیستم اطلاعاتی بسیار قدرتمند و بسیار بالاتر از کشورهای جهان اول داریم قطعا عاقبت جاسوسی مرگ میباشد.
در تحلیل شخصیت جاسوس ملاحظه میگردد افرادی بسیار خود شیفته بودند که با کمترین تعریف و تمجید مثال با هوش بودن به سرعت فریفته شدند گرچه کسی که عمل شنیع جاسوسی را پذیرفت قطعا از کمترین ضریب هوشی برخوردار است حتی اگر تحت آموزشهای جانبی قرار گیرد افراد جاسوس بسیار کودن و احمق هستند.
نکته قابل توجه در خصوص جاسوسان ایرانی حضور اینگونه افراد در پستهای حساس میباشد که لزوم اصلاح پارامترهای گزینش مسئولان ارشد را گوشزد می نماید. متاسفانه افرادی مورد تایید قرار گرفتند که دارای سوابق تاریک بودند و در نهایت اتهامات اثبات نشده ای منتسب شده است که لازم است در اسرع وقت در دادگاه صالح تعیین تکلیف شوند زیرا برای اقناع افکار عمومی و خودشان بهتر است فوری جلسه محاکمه برگزار گردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi