شناسه خبر : 97408
شنبه 01 بهمن 1401 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدارحجت الاسلام شکری با خانواده شهید امنیت «مختارزاده»

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن دیدار با خانواده معظم شهید امنیت، طلبه بسیجی «حسن مختارزاده» و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده ایشان گفت: شهدا با بصیرت دینی قدم در راه دفاع از اسلام و ارزش‌ها نهادند و در این راه خود را برای خدا خالص کردند.
 
دیدار نماینده‌ ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید امنیت «حسن مختارزاده»/شهدا با بصیرت دینی در راه دفاع از اسلام و ارزش‌ها قدم گذاشتند

 به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری در سفر به قم در دیدار با پدر شهید امنیت افزود: شهدا از ایمان عمیق برخوردار بودند، آنان عمق اتفاقات را می‌دیدند و سطحی‌نگر نبودند، شهدا پشتیبان ولایت فقیه بودند و با خدا معامله کردند.
 وی تأکید کرد: مثل بلعم باعورا در قرآن نمونه عالم سطحی‌نگر است که وقتی حضرت موسی مردم را برای نجات از دست فرعون به سمت دریا هدایت می‌کند، پیامبر زمان خود را نفرین می‌کند و اینگونه از شیطان پیروی کرده و همان علمش را نیز از دست می‌دهد.
وی اضافه کرد: سطحی‌نگری آفت است. شیطان از این مسیر به راحتی نفوذ می‌کند، این سطحی‌نگری‌ها افراد را به جبهه دشمن سوق می‌دهد، همانگونه که در قضایای اخیر برخی افراد به نفع دشمنان عمل کردند و از مواضع دشمن حمایت کردند.
حجت‌الاسلام و المسلمین شکری ادامه داد: شهدا برای حمایت از دین خدا و ارزش‌های الهی و انسانی جان خویش را فدا کردند و ثمره خون‌ شهدا پیروزی جبهه حق است.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: شهدا با بصیرت دینی قدم در راه دفاع از اسلام و ارزش‌ها نهادند و در این راه خود را برای خدا خالص کردند و به عالی‌ترین درجات رسیدند.
در این دیدار پدر شهید حسن مختارزاده نیز ضمن ابلاغ سلام خدمت مقام معظم رهبری گفت: کسانی که خود را برای خدا خالص کردند و با خدا معامله کردند همه چیز برایشان آسان می‌شود و خدا مقام عالی شهادت را نصیب آنان می‌سازد و ما به این شهادت‌ها افتخار می‌کنیم.
شهید حسن مختارزاده طلبه پایه ششم مدرسه علمیه عترت آل محمد(ص) قم بود  که به ‌دلیل اقدام خرابکارانه آشوبگران در تهران به شهادت رسید، پیکر این شهید والامقام ۲۱ آذر ماه با حضور خیل عظیم مردم قم از مصلای نماز جمعه به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و در مقبره الشهدای حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi