شناسه خبر : 97452
یکشنبه 02 بهمن 1401 , 08:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری جشنواره اندیشه تحول برای دریافت ایده‌ها و نظرات ایثارگران

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از برگزاری جشنواره اندیشه تحول، جهت دریافت نظرات ایثارگران از ابتدای بهمن‌ماه خبر داد.
 
جشنواره اندیشه تحول برای دریافت ایده‌ها و نظرات ایثارگران برگزار می‌شود

​​​​​​​به گزارش «ایثار»، عادل مهری در خصوص ایده برگزاری جشنواره تحول گفت: امکان ارائه و بهره‌برداری از راهکارهای به روز، کاربردی و واقعی برای بهبود عملکرد و رفع مشکلات از انتظارات جامعه ایثارگری است.
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به اینکه رویکرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار تأکیدات رئیس جمهور محترم برای مردمی‌سازی و همچنین برپایی دولت الکترونیکی و هوشمند، خاطرنشان کرد: توقع ایثارگران عزیز هم این است که بنیاد شهید و امور ایثارگران با استفاده از ایده‌ها و نظرات آنها به‌روز اداره شود و این یکی از موضوعاتی است که دکتر قاضی‌‌زاده هاشمی به آن تأکید دارند.
مهری با بیان اینکه نظرات ایثارگران در دیدارها و سفرهای استانی رئیس بنیاد به صورت شفاف ارائه می‌شود، تصریح کرد: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر استانی اخیر به خراسان رضوی و در جمع نخبگان و دبیران تشکل و کارآفرینان تأکید کردند که با کمک نخبگان، صاحب‌نظران، کارآفرینان و دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر و به صورت کلی جامعه ایثارگری موضوع مردمی‌سازی و واگذاری امور به جامعه ایثارگری مورد بررسی خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه طبق این برنامه قرار است تا نسبت به جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات اقدام شود، گفت: به ۱۰ طرح اول که بر اساس رأی هیئت داوران کاربردی بوده و قابلیت اجرا داشته باشد، جوایز نفیسی اهدا می‌شود. در خصوص این موضوع پس از همفکری با نخبگان شاهد و ایثارگر و معاونان بنیاد، طرح جشنواره اندیشه تحول مطرح شد که برای شرکت در این جشنواره ضمن ارائه فراخوان، از ایثارگران و نخبگان جامعه ایثارگری درخواست می‌کنیم تا اگر پیشنهادی در خصوص نحوه مدیریت بنیاد و یا واگذاری بخشی از اختیارات و امور تعریف شده و قابل ارائه به ایثارگران و همچنین اجرایی و عملیاتی کردن آنها دارند ارائه دهند البته همواره پیشنهادات خوبی از ایثارگران جهت اداره بخش‌های مختلف مطرح می‌شود که قابل پیگیری هستند.
مهری خاطرنشان کرد: امیدواریم ایثارگران عزیز در بازه زمانی تعیین شده از ابتدا تا انتهای بهمن‌ماه که این فراخوان به صورت سراسری در استان‌های مختلف کشور منتشر خواهد شد، با مراجعه به آدرس سایت جشنواره پیشنهادات خود را مطرح کنند.
وی با بیان اینکه این سایت به گونه‌ای طراحی شده که نظرات را به طور مستقیم به دبیرخانه جشنواره ارجاع خواهد داد، گفت: پس از اتمام مهلت ارسال، داورانی که تسلط کافی به قوانین حوزه عملکردی دارند به قضاوت خواهند نشست و در نهایت به طرح‌هایی که جنبه عملی و واقعی داشته و قابل اجرا باشد، پس از رتبه‌بندی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi