شناسه خبر : 97516
چهارشنبه 05 بهمن 1401 , 13:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در راستای طرح سپاس و تکریم خانواده‌ شهدا انجام گرفت

دیدار مدیرکل بنیاد شهید ایلام با خانواده شهدا

این برکتی که خداوند به شما مادران و همسران و فرزندان شهدا داد عزتی بزرگ و ارزشمند است؛ چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب، این عزیزان(شهدا) عزت...

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام به همراه کارکنان این سازمان با خانواده‌ شهدای دیدار و از آنان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار ما، عصر یکشنبه دوم بهمن ماه، جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و امین دوست محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان به همراه دیگر کارکنان این سازمان، در راستای طرح سپاس و تکریم خانواده‌ شهدا، با خانواده شهدای والامقام ولی الله بساطی و رستم یوسفی دیدار و از آنان تجلیل به عمل آوردند.
در این دیدار جمال اسدی خطاب به این خانواده شهدا گفت: این برکتی که خداوند به شما مادران و همسران و فرزندان شهدا داد عزتی بزرگ و ارزشمند است؛ چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب، این عزیزان(شهدا) عزت و افتخار کشور و اسلام هستند.
وی افزود: نقش ویژه مادران و همسران شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی که از روزهای نخست شکل‌گیری نهضت امام خمینی(ره) آغاز شده بود، به جنگ تحمیلی رسید و تا امروز در مبارزه با گروه‌های تروریستی ادامه یافت، در تمامی این مقاطع تاریخی، مادران و همسران شهدا، همواره پشتیبان و مدافع کسانی بوده‌اند که در خط مقدم جنگ برای دفاع از ارزش‌های اسلامی تلاش کرده اند.

|  حمیدرضا محمد مرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi