شناسه خبر : 97543
سه شنبه 04 بهمن 1401 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزیر ارتباطات بخاطر ایثارگران از مجلس کارت زرد گرفت

نماینده اصفهان از عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات با ۱۰۹ رأی موافق، ۱۱۵ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع...

فاش نیوز - نمایندگان ملت در بهارستان به علت عدم اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران با قانع نشدن از توضیحات وزیر ارتباطات در این باره، به وی کارت زرد دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی در جریان رسیدگی به سوال عباس مقتدایی، نماینده اصفهان از عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات با ۱۰۹ رأی موافق، ۱۱۵ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از توضیحات وزیر قانع نشده و هفتمین کارت زرد را به دولت دادند.

بر اساس این گزارش، حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده اصفهان از زارع پور گفت: در اجرای ماده (۲۰۷) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سؤال فوق در جلسه رسمی مورخ ۳۱/۵/۱۴۰۱ کمیسیون اجتماعی با حضور تعداد ۱۶ نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده محترم سؤال کننده و وزیر محترم، مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ‌های ارائه شده وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (۳) ماده (۲۰۷) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه ارسال می‌گردد.

برپایه این گزارش در متن سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات آمده است :علت استنکاف جنابعالی و شرکت مخابرات از اجرای قانون درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات چیست؟ چرا جنابعالی در قامت وزیر جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت حاکمیتی خود برای اجرای قانون استفاده نمی‌کنید؟

گزارش خبرنگار پارلمانی ما حاکی است: عیسی زارع پور در پاسخ به سوال نماینده اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۲۳۷۳گفت: ما در وزارت ارتباطات بعد از تصویب بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و پیرو تبصره ۲۰ و بند (د) و (و) برای تبدیل وضعیت ایثارگران اقدامات گسترده‌ای را شروع کردیم. این وزارتخانه در بخش‌های مختلف کار تبدیل وضعیت ایثارگران را در ۹ دستگاه تابع این وزارتخانه شروع کرد، از این رو تا به امروز که بنده در خدمت شما هستم، این وزارتخانه ۲۳۷۳ نفر از عزیزانی که مشمول این قانون می‌شدند را تبدیل وضعیت کرده است.

وی با اشاره به آمار تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت های تابع وزارت ارتباطات گفت: در ستاد وزارت ارتباطات 90 نفر، شرکت ارتباطات زیرساخت 782 نفر، شرکت ملی پست ایران 730 نفر، سازمان فناوری اطلاعات 58 نفر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی 125 نفر، سازمان فضایی 41 نفر، پژوهشگاه فضایی 95 نفر، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات 43 نفر، پست بانک 374 نفر، شرکت پیام 34 نفر و پارک فناوری اطلاعات 10 نفر به صورت سرجمع تاکنون تبدیل وضعیت شده اند، بنابراین ما آنجایی که وظیفه داشتیم این تکالیف را به درستی انجام دادیم.

زارع پور با بیان اینکه شرکت مخابرات در آستانه ورشکشتگی است، بیان کرد: در این شرایط این شرکت چطور می تواند منابع مورد نیاز برای اجرای قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر را تامین کند؟ با این حال بنده شانه خالی نکردم، هر چند که تکلیف و وظیفه ای را برعهده نداشتم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: طبق نامه ای که بنده به نماینده اصفهان ارائه کردم، مدیرعامل شرکت مخابرات مکاتبه ای داشته و گفته علی رغم اینکه شما یک ریال اعتبارات برای ما در این بخش ندیدید، اما این موضوع را شروع خواهیم کرد، از این رو در سال 1401 حدود یک هزار نفر از این عزیزان و ظرف چند ماه آینده همه این عزیزان تبدیل وضعیت خواهند شد. با این حال ما باید فکری برای منابع این موضوع کنیم.

این در حالی است که مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم در تشریح سوال خود از وزیر ارتباطات در مورد علت عدم اجرای قانون درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات یاداور شد: براساس قانون مصوب مجلس شرکت مخابرات باید نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر اقدام می کرد اما این اقدام در سال 1400 انجام نشد و این طور عنوان کردند که حتی این کار را انجام نمی دهیم.

مقتدایی درباره اینکه از پاسخ وزیر قانع شده یا خیر، گفت: اگر من عنوان کنم که از پاسخ های وزیر قانع شدم خلاف نظر موکلینم را بیان کرده ام ولی اگر تضمینی داده می شد که در سال 1401 نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای شرکت مخابرات اقدام شود موضوع فرق خواهد کرد.

رئیس مجلس نیز در پاسخ به توضیحات نماینده سوال کننده، گفت: براساس نامه ای که وزیر ارتباطات به ما تحویل داده و خطاب به شما نیز بوده است به این موضوع اشاره شده که این موضوع را پیگیری خواهند کرد تا امسال انجام شود.

مقتدایی نماینده سوال کننده از وزیر با اشاره به نظر معاونت قوانین مجلس درباره خصوصی بودن شرکت مخابرات سوال را به رأی نمایندگان مجلس گذاشت و حاضران با اکثریت آرا زتوضیحات وزیر را قانه کننده ندانست و به وی کارت زرد دادند.

معرفی

اینستاگرام
سلام و تحیت. درد در شرکت مخابرات یکی و دوتا نیست.
وزیر(زارع پور) در کمیسیون اجتماعی و در کمیسیون اصل 90می گوید من به مدیرعامل(سلطانی)تبدیل وضعیت را ابلاغ کردم، ولی ایشان تمکین نمی‌کند_ مصاحبه آقای پژمانفر نماینده مجلس در کمیسیون اصل 90_
و هیچ کس در این مملکت به وزیر نمی گوید امام خمینی فرمودند: هرکس قانون را قبول ندارد غلط می کند که قبول ندارد، در واقع قانون مدیرعامل را قب.ل ندارد.)
اخیرا سلطانی رفته آقای محبی را به عضویت هیئت مدیره مخابرات منصوب کرد. اولین اقدام ایشان در بدو ورود این عمل ناشایست و ظالمانه بود. خودشان بریدند و دوختن و به تن ایثارگران دارند می‌پوشانند؛ که برابر قانون بیمه تکمیلی را که قبلا ایثارگران از پرداختش معاف بودند حالا باید 50% آن را بپردازند و 50% دیگر را مخابرات.
سلطانی مدیرعامل مخابرات نزدیک به دو سال یک ملیون و نیم حق مسلم قانونی کارکنان، بازنشستگان، و همه ایثارگران را قطع کرد و با تعهدات چندین باره در کمیسیون های مختلف مجلس و شورای تأمین و... هنوز به تعهداتش درقبال پرداخت این حق قانونی اقدام نکرد.
سلطانی مطالبات قانونی چندین و چندساله بازنشستگان و ایثارگران را پرداخت نمی کند و هیچ مرجعی گوش این شخص را که بر سفره چرب و شیرین 75% سهام بخش خصوصی مخابرات نشسته را، نمی کشد.
شکم آقایان از لقمه های حرام و خوردن ناحقِ حق بچه های یتیم مخابرات پُر شده و نمی دانیم فردای قیامت چگونه پاسخ خدا را می دهند.
البته به نظر سلطانی‌ها اگر قیامتی باشد...
سلام به همکاران گرامی
چرا سود سهام اخابر را ۵۰۰ تومن واریز کردند؟
سردبیر محترم اگه ممکنه یه پیگیری بفرمایید
باز نشسته رشت
وزیر مخابرات از مجلس کارت زرد گرفت با این پحرانی که در مخابرات درست کرده با ید کارت قرمز میگرفت نا شخص دیگری این وضع نا به سامان را پایان میبخشید
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۰۸:۴۴

اعتراض چرا سود سهام اخابر را مبلغ 6043500 ریال واریز کردند؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
سازمان بورس خانه مردم را خراب کرده / مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند
آشکار و علنی حق وحقوق مردم را در بورس پایمال و ضایح می کنند و متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.

عملکرد و رفتار مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با کارکنان رسمی و هم بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور بی شرمانه بوده است.

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۰۹:۰۵
مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران را بپردازند
بعد از گذشت یک سال از اجرای مصوبه افزایش حقوق‌ها از سوی دولت، هنوز این مصوبه برای بازنشستگان شرکت مخابرات ایران اعمال نشده و اعتراض و گلایه های آنان هم بی‌نتیجه بوده است. از دولت محترم درخواست می‌شود که برای پرداخت مطالبات این بازنشستگان علیرغم این‌که شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده است، اقدام کنند تا آنان هم بتوانند به حق و حقوق خود برسند.
بازنشسته شرکت مخابرات ایران

سوال اینجاست که چرا مخابرات منطقه تهران در سال ۹۶ به بازنشستگان ۱۸ میلیون تومان وام داده است ولی شرکت مخابرات ایران به بازنشستگان ۳۰ میلیون تومان داده است چرا؟
و این در حالی است که آیین نامه شرکت مخابرات در سراسرکشور برای کارکنان رسمی و هم برای بازنشستگان شرکت مخابرات یکسان است.
وپاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.
سکوت دربرابر خیانت و خود خیانت بدتر است.

دولت و مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند
ارزش سهام عدالت 10 میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 300 الی 400 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟
مدیران سازمان بورس با همدستی مدیران شرکت مخابرات ایران از سال 1398 تاکنون سود سهام اخابر کارکنان رسمی و بازنشسته های شرکت مخابرات را پایمال و ضایع می کنند و متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
ببینید | رئیس جمهور: مدیر متخلف دولتی را بلافاصله برکنار کنید
ببینید | رئیس جمهور: مدیر متخلف دولتی را بلافاصله برکنار کنید
(رئیس جمهوری) ابراهیم رئیسی گفت: اگر شرکت دولتی در انجام وظایف خود تخلف کرد، مدیر آن بلافاصله برکنار و اعلام شود؛ اگر موردی ببینم که کوتاهی شده است، در صورت برخورد نکردن با مدیر متخلف، به شدت با مسئول بالادستی برخورد خواهم کرد.
و این در حالی است که متاسفانه از اردیبهشت ماه 1401تاکنون عمل و اجرا نشده است چرا؟


تاریخ : ۶ - بهمن - ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا مخابرات منطقه تهران در سال ۹۶ به بازنشستگان ۱۸ میلیون تومان وام داده است ولی شرکت مخابرات ایران به بازنشستگان ۳۰ میلیون تومان داده است چرا؟
و این در حالی است که آیین نامه شرکت مخابرات در سراسرکشور برای کارکنان رسمی و هم برای بازنشستگان شرکت مخابرات یکسان است.
وپاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.
سکوت دربرابر خیانت و خود خیانت بدتر است.

مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را برکنار کنید 100 درصد عامل اصلی مشکلات کارکنان رسمی مخابرات و بازنشسته های شرکت مخابرات در سراسر کشور بوده است.
چرا بعضی از مسئولان به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند؟
تمامی مشکلات مردم و کشور به تحریم‌ها مربوط نمی‌شود.

سلام ، یکسال سود سهام اخابر بنده شده ۶۰۰هزار ت،امروز از سهام اخابرم ۳میلیون و ۷۵۰ هزار ت دزدیدن .
بازنشسته شرکت مخابرات
علنی حق وحقوق مردم را در بورس پایمال و ضایح می کنند و متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
بعد از 12 ماه و 7 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
چرا سود سهام اخابر سال 1400 را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 مبلغ 6043500 ریال واریز کردند؟
خیلی کم پرداخت کردند چرا؟
از مسئولان ذی ربط تقاضای رسیدگی دارم
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
چرا نمایندگان به وزیر جهاد که منابع طبیعی زیر مجموعه ان است ومدارک ومراحل گزینش تبدیل وضع یثارگران را در سال 1400انجام داده اند وتاکنون اقدامی جهت صدور احکام تبدیل وضع منابع طبیعی گلستان ننمودند سوال نمیشود وکارت قرمز را به وی که برای نیروهای جهادی تبدیل وضع ایثارگران انجام شده ولی برای منابع طبیعی پیگیری نمیکنند نمیدهند از نمایندگان انقلابی میخواهیم از قانون تبدیل وضع که خود تصویب نمودند دفاع نمایند
روحانی در این مدت 8 سال ثابت کرد که عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور بوده است که متاسفانه هنوز هیچ مشکلی حل و فصل نشده است.
مشکلات امروز کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور همان نتیجه عملکرد بی مورد و بی ارزش دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال بوده است.

و این در حالی است که متاسفانه بورس سود سهام اخابر سهامداران پایمال و ضایع کرده است چرا؟

مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ثابت کرد که در کشور دولت و مجلس وجود ندارد.

بازنشستگان در تهران و چند شهر دیگر تجمع‌ کردند + جزییات
بازنشستگان مخابرات، امروز دوشنبه ۸ اسفند، به عدم رسیدگی به مطالباتشان اعتراض کردند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۸:۳۶:۵۸
بازنشستگان مخابرات، امروز دوشنبه ۸ اسفند، به عدم رسیدگی به مطالباتشان در شهر‌های تهران، اراک، اصفهان، هرمزگان، کرمانشاه، لرستان و خراسان رضوی اعتراض کردند.
این بازنشستگان خواستار اجرای آیین نامه ۸۹، کاهش سهم بیمه تکمیلی از ۵۰ درصد به ۲۰ درصدِ سابق و پرداختِ رفاهیات و سهم خواروبار شدند.

بن خوار بار بازنشستگان مخابرات از چه زمانی واریز می شود؟ متاسفانه 15 ماه است هیچ خبری نیست چرا؟
عملکرد و رفتار مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این زمینه شرم آور و تاسف بار است.
و این درحالی است که بن خوار بار کارکنان رسمی مخابرات هر ماه با حقوق شان واریز می شود.
مرتب پیگیری می کنیم ولی ترتیب اثر داده نمی شود چرا؟ ولی مسئولین به جای پاسخگویی سکوت کرده اند. چرا مسئولین در مورد دلیل بی پول مخابرات را به بازنشستگان توضیح نمی دهند؟ ادامه این رویه موجب نارضایتی بازنشتستگان شده است؟

شرم آور و تاسف بار است که شب عیدی مبلغ 3 میلیون تومان حقوق بنده را مسدود کردند
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران



مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون بن خوار بار بنده را نداده است
که متاسفانه شب عیدی به اطلاع قلبی مبلغ 3 میلیون تومان حقوق بنده را مسدود کردند
شرم آور و تاسف بار است.
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران



مخابرات با هماهنگی بانک رفاه از حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات بدون اطلاع قبلی مبلغ ۳ میلیون تومان از حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ مسدود کردند چرا؟
و این در حالی است که امروز یکشنبه ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ هست که هنوز بن خواربار دی ماه سال ۱۴۰۰ تا اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازنشستگان مخابرات نریختن چرا؟
مسدود کردن مبلغ ۳ میلیون تومان که بدون اطلاع قبلی توسط مخابرات با هماهنگی وهمدستی بانک غیر قانونی است.
بازنشسته مخابرات

همه مشکلات 100 درصد فقط از بی قانونی، بی عدالتی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی و بی توجهی شروع و آغاز می شود
چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
چرا بانک‌ها دولتی و هم خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات وام نمی دهند؟ متاسفانه بانک ها فقط به پولداران و سرمایه داران وام می دهند!
وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به کدام بازنشستگان تعلق می‌گیرد
کسی هم جوابگو نیست .جز دروغ ماچیزی از این مسئولین بانک ها ندیدیم.
مشکل بازنشستگان مخابرات با فروش املاک حل نخواهد شد و حل نمی شود
بن خوار بار وغیره بازنشسته های مخابرات باید با درآمد شرکت مخابرات تامین شود و نه با فروش املاک شرکت مخابرات
کوتاهی مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران علت اصلی مشکلات پرداخت نشدن بن خوار بار بازنشسته های مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بوده است
آقای سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تا کی قرار است مطالبات را فریز کرده و حق قانونی مارا پایمال کنید به کجا پشت شما گرم است که فریادهای قانونی مارا نمی‌شنوید چه کسی از شما حمایت می‌کند که اینقدر راحت حق مارا پایمال کرده اید؟؟؟؟؟

بنده در اسفنده ماه سال۹۵ بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت ۳۳ سال و ۵ ماه نیست چرا؟ تاکنون هم هزاران بار اعتراض کردم ولی متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
بازنشسته مخابرات منطقه تهران


عملکرد مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران از 18 آذر ماه سال 1399 تاکنون به نفع کارکنان، بازنشستگان و شرکت مخابرات نبوده است.

جمعه, 01/18/1402 - 11:13
90 درصد مدیران شرکت مخابرات ایثارگر و جانباز هستند و هم به اصطلاح ادعای مسلمانی دارند ولی متاسفانه حق وحقوق کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات پایمال و ضایع می کنند و هم قانون و عدالت را رعایت نمی کنند چرا؟

جمعه, 01/18/1402 - 11:13
مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران متاسفانه هیچ برنامه مشخصی و روشنی برای حل مشکلات کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات ندارد و از آذر ماه سال 1399 تاکنون هم برای همه ثابت شده است.










متاسفانه یکی از نیروهای شرکتی و با همدستی مسئول حراست اداره کل مخابرات منطقه ۵ تهران حق وحقوق پرسنلی رسمی نگهبان را در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران پایمال و ضایع کرده است و به خاطر نامه و تائید به اداره کار خوداری کردند.
و متاسفانه حاضر به همکاری نیستند.
و اعتراض هم می کنم متاسفانه مدیر کل اداره کل مخابرات منطقه ۵ تهران هم میگوید موضوع به ما ارتباطی ندارد شرم آور است.
و این در حالی است که بنده کارمند رسمی اداره کل مخابرات منطقه ۵ تهران وابسته به شرکت مخابرات استان تهران بودم.





مدیران شرکت مخابرات به سرکردگی مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به بازنشسته های شرکت مخابرات خیانت کردند و باید در دادگاه محاکمه و مجازات شوند
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
از بازنشسته های شرکت مخابرات عذرخواهی کنید!
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه باید مجوز و دستور دستگیر مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را به خاطر بی توجهی به مشکلات کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات صدور کند
جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

آیا شرکت مخابرات وابسته به دفتر مقام معظم رهبری؟
آیا شرکت مخابرات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است؟
آیا شرکت مخابرات وابسته به سپاه
آیا شرکت مخابرات وابسته به رئیس سازمان خصوصی سازی؟

از سال 1388 تاکنون هیچ‌کس در شرکت مخابرات ایران تصمیم درستی نمی‌گیرد
از سال 1388 تاکنون هیچ‌کس در شرکت مخابرات استان تهران تصمیم درستی نمی‌گیرد
عملکرد و سکوت بی شرمانه دولت رئیسی از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات توهین، بی احترامی و خیانت به ما بازنشستگان بوده است.

بسیاری از چالش‌های امروز به دلیل ناتوانی، کوتاهی و سکوت چند مدیر عامل طی 15 سال در شرکت مخابرات ایران است
درآمد ۹۸۶ میلیاردی مخابرات از فروش املاک + فیلم
سوال اینجاست که پس چرا مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات درسراسر کشور از دی ماه سال 1400 تاکنون در دولت، مجلس شورای اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور وغیره بررسی و رسیدگی نشده است و همچنان نیز ادامه دارد.

تجمع سراسری بازنشستگان مخابراتی بیستم فروردین،حداقل در ۱۲ استان
شرکت مخابرات ایران ۱۰۰ درصد فقط وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سوال اینجاست که چرا عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند چرا؟
عملکرد دولت رئیسی مشکل کارکنان، بازنشسته ها، مردم و کشور را حل نمی‌کند
عملکرد قالیباف رئیس مجلس مشکل کارکنان، بازنشسته ها، مردم و کشور را حل نمی‌کند.
اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 50 تا 70 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.

امروز ۷ اردیبهشت ماه سال 1402 هم از بن خوار بار بازنشستگان مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون خبری نیست چرا؟

اگر شرکت مخابرات پول ندارد از دی ماه سال 1400 تاکنون بن خوار بار و... بازنشستگان مخابرات را پرداخت کند سوال اینجاست پس مدیران در هتل بهمن مشهد، اصفهان و... چکار می کنند؟

امروز جمعه 8 اردیبهشت ماه سال 1402 هم از بن خوار بار بازنشستگان مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون خبری نیست چرا؟
ومتاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچ کاری و هیچ اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟


سوا اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند چرا؟

باسلام خدمت سردبیرعزیز خبری ازپرداخت معوقات خواربار بازنشستگان برای تهران دارید قراربود دوهفته دیگه پرداخت بشه هنوزهم خبری نیست
از دی ماه سال 1400 تاکنون متاسفانه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران فقط 1 تا 10 نفر در مورد معوقات خوار بار و... اعتراض کردند و اعتراض می کنند و بقیه کجا هستند

اگر مسلمان، دین اسلام وقرآن را قبول دارید نباید حق وحقوق کارکنان، بازنشسته ها پایمال و ضایع کنند
حرف دل همه مظلومان

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
باسلام و تعدیم تحیات الهی
حدود 31 ماه است که از درخواست وام تعاون گذشته است متاسفانه مخابرات منطقه تهران وام تعاون بنده را نداده است چرا؟
از مسئولان مخابرات منطقه تهران و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درخواست رسیدگی دارم.
از جناب آقای عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست رسیدگی دارم.
مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران
با شماره کارمندی 1420070

بن خوار بار و... بازنشستگان شرکت مخابرات به کجا رسیده است
از دی ماه سال 1400 تاکنون برای ما بازنشستگان مخابرات ثابت شده که متأسفانه هیچ کس هم در مخابرات و... به فکر مشکلات بازنشستگان مخابرات نیستند چرا؟

وقتی که مسلمانان آشکار و علنی حق و حقوق کارکنان رسمی و بازنشست ها را پایمال و ضایع می کنند پس دیگر از غیر مسلمانان چه انتظار داریم

شرکت مخابرات باید پاسخگو باشد
از دی ماه سال 1400 تاکنون و به اعتراض بازنشستگان مخابرات هم توجهی ندارد
و اعتراض‌های مکرر بازنشستگان مخابرات این مشکل همچنان ادامه دارد، از رئیس محترم قوه قضائیه تقاضای بررسی و رفع مشکل را داریم.



باسلام خدمت سردبیرعزیزاقای محبی گفته بودن تا دوهفته دیگه معوقات خوارباربرای بازنشستگان مخابرات تهران پرداخت میشه لطف میکنید اگه خبری دارین بگین ممنون میشم
وزیـر ارتباطـات می‌گوید رفع برخی از اختـلالات آنتن‌دهی از اراده وزارت ارتباطات خارج است. ما مردم واقعا نمی‌دانیم چه چیزهایی در اراده وزارت ارتباطات است و چه چیز‌هایی نیست؟

پژمان‌فر: رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می‌شود
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: طبق وعده مدیران مخابرات از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می شود.
به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:
«امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.»




۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
نایب رئیس مجلس: پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم
سوال اینجاست که پس چرا نایب رئیس مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون پیگیر مطالبات و مشکلات بازنشسته‌ها شرکت مخابرات نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
كاربر محترم نظر شما دريافت شد

درآمد مخابرات منطقه تهران بیشتر از همه استان ها کشور بوده است که پس چرا از دی ماه سال 1400 تاکنون رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را واریز نمی کند و خودداری کرده است و خودداری می کند چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
شرکت مخابرات براساس آیین نامه شماره 89/24 تعهد دارد طبق ضوابط و مقررات حقوق و دستمزد را از سال 88که به خصوص تبدیل شده است پرداخت نماید چون این یک دستورالعمل قانونی و مستند بوده و هیچ گونه عذر و بهانه ای در سرپیچی از این قانون قابل قبول نخواهد بود همچنانکه سایر شرکتها آیین نامه خاص خودشان را پرداخت می کنند .

جناب آقای دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از رفاهیات و... بازنشستگان مخابرات چه خبر؟
رفاهیات و... بازنشستگان مخابرات کی پرداخت می شود؟
مشکلات ما بازنشستگان مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ثابت کرد که متأسفانه در شرکت مخابرات و هم در کشور قانون و عدالت وجود ندارد.
با پول بن خوار بار و... بازنشستگان مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون 137 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 930 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتظار 32 ماهه برای دریافت وام تعاون از مخابرات منطقه تهران!
حدود 32 ماه است که برای دریافت وام تعاون خود از اداره بازنشستگی مخابرات منطقه تهران اقدام کرده‌ام، ولی هنوز به حسابم واریز نشده است شرم آور و تاسف بار است.
پس از 32 ماه هنوز به درخواست من رسیدگی نشده است.
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

جنا آقای دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس سلطانی ، مدیر عامل مخابرات ایران
جناب آقای مهندس ملک جعفریان مدیر کل شرکت مخابرات استان تهران
انتظار 32 ماهه برای دریافت وام تعاون از مخابرات منطقه تهران!
حدود 32 ماه است که برای دریافت وام تعاون خود از اداره بازنشستگی مخابرات منطقه تهران اقدام کرده‌ام، ولی هنوز به حسابم واریز نشده است شرم آور و تاسف بار است.
پس از 32 ماه هنوز به درخواست من رسیدگی نشده است.
مرتضی - بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران بشماره کارمندی 1420070



جناب آقای دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس سلطانی ، مدیر عامل مخابرات ایران
جناب آقای مهندس ملک جعفریان مدیر کل شرکت مخابرات استان تهران
انتظار ۳۲ ماهه برای دریافت وام تعاون از مخابرات منطقه تهران هستم!
حدود ۳۲ ماه است که برای دریافت وام تعاون خود از اداره بازنشستگی مخابرات منطقه تهران اقدام کرده‌ام، ولی هنوز به حسابم واریز نشده است شرم آور و تاسف بار است.
پس از ۳۲ ماه هنوز به درخواست من رسیدگی نشده است.
مرتضی – بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران بشماره کارمندی ۱۴۲۰۰۷۰

با سلام
پس صحبتهای رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در مورد پرداخت بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات از ماه جاری چی شد ؟؟


باسلام خدمت دوستان وسردبیر عزیز ۱۰استان معوقات خواربار پرداخت شده پس چرا مخابرات تهران پرداخت نمیکنن
مدیران مخابرات باز هم به وعده ی خودشان عمل نکردند.

اگر مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کرد خیلی از مدیران و مسئولان برکنار شده بودند

از دی ماه سال 1400 تاکنون پیگیر پرداخت نکردن رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات هستیم
ولی متأسفانه هیچ کسی هم تاکنون در کشور به اصطلاح اسلامی پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
آیا این عدالت است.

پس از ۶ سال و ۳ ماه است که سکه پایان خدمت را دریافت نکرده‌ام
اسفند ماه سال ۱۳۹۵ از مخابرات منطقه تهران بازنشسته شدم و از آن زمان تاکنون هنوز سکه پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌ام.
مرتضی – بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران باشماره کارمندی ۱۴۲۰۰۷۰

همه در برابر قانون یکسان هستند
رقم پول پرداخت شده در سال ۱۳۹۷ به نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت مناطق ۷ گانه مخابراتی توسط مخابرات منطقه تهران مبلغ ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود/ و این در حالی است کسانی که از طریق اداره کار و رفاه اجتماعی شکایت کردن مبلغ ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومانی دریافت کردن

کسانیکه از سال ۱۳۹۵ تاکنون در شرکت مخابرات منطقه تهران بازنشسته شده اند وسکه نگرفته اند چه میشود.
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۲۰ ماه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
کسرمعوقه سال جای مبلغ 27743022 ریال دی ماه سال 1401
بدهی دفتری مبلغ 5034386 ریال بهمن ماه سال 1401
بدهی دفتری مبلع 17674250 ریال اسفند ماه سال 1401
بدهی دفتری مبلغ 5034386 ریال اردیبهشت ماه سال 1402
بدهی دفتری مبلغ 5034386 ریال فروردین ماه سال 1402
بدهی دفتری مبلغ 2571091 ریال خرداد ماه سال 1402
فیش حقوقی خرداد ماه سال 1402 فقط مبلغ 2463294 ریال به حساب کارت صادرات واریز کردن.
فیش حقوقی بهمن ماه سال 1401 صفر!
فیش حقوقی اسفند ماه سال 1401 صفر!
فیش حقوقی فروردین ماه سال 1402 صفر!
فیش حقوقی اردیبهشت ماه سال 1402 صفر!
بازنشسته مخابرات منطقه تهران

علی بازنشسته میگه سه ماه ۱۴۰۲ را پرداخت کردند با مبلغ ۱۴۰۰ متاسفانه کسورات را براساس ۱۴۰۲ برداشتند این چه ظلم بزرگی است هر سال را جداگانه بر اساس حداقل تصویب شده پرداخت نمایید
چرا هزینه تحصیلی دانشجویان بمدت دو سال است به بازنشستگان پرداخت نمیشود ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کارنامه تحصیلی را بمدت دو سال است به واحد رفاه داده ایم.



شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 24 ماه دولت جدید هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 24 ماه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
زارع‌پور: شرکت مخابرات بخش خصوصی محسوب می‌شود اما پیگیر مشکلاتش هستیم
اعتراف زارع پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است
رسانه‌ها باید مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات و هم ناتوانی، کوتاهی و سکوت مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس را منعکس کنند
چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۳-۱۲ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید 1 میلیون و 800 هزار تومان بگیرد؟
بعد از 22 ماه و 9 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست.
امروز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ از بن خوار بار تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ماه خبری نشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
آقا
دیروز خانمم گفت آقا تخم مرغ وشیر نداریم با خجالت گفتم خانم پول ندارم متاسفانه شرکت مخابرات از دی ماه ۱۴۰۰ کلیه رفاهیات بازنشسته را قطع کرده است ومستمری تامین اجتماعی هم ۱۰ روزه تمام میشود پس ما بازنشسته ها باید چکار کنیم !!!!!
آقا ی عیسی زارع‌پور و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران چرا بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات از تیر الی آبان تاکنون واریز نمی‌شود. امروز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ هست که رفاهیات بازنشستگان مخابرات، ماهانه واریز خواهد شد! پس چرا از نیر الی آبان تاکنون هیچ خبری نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
پس از 23 ماه هنوز سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات واریز نشده است.
از مسئولان محترم عاجزانه تقاضای پاسخ و پی گیری لازم داریم.
عملکرد مدیر عامل مخابرات ایران از ۱۸ آذر ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون به نفع کارکنان، بازنشستگان و شرکت مخابرات نبوده است. مجید سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران را برکنار کنید و هم از بازنشستگان مخابرات رسما باید عذرخواهی کنید.
۱۷:۰۷۰۳ دی ۱۴۰۲
پس از 23 ماه هنوز سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات واریز نشده است.
از دولت و مسئولان و نمایندگان مجلس عاجزانه تقاضای پاسخ و پی گیری لازم داریم.
سوا اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند چرا؟
مدیران مخابرات خود را به خواب زده اند نه میبینند ونه میشنوتد ازخداوند متعال برای انان شفا خواهانیم
بازنشسته بی پول

مهندس سلطانی:
شرکت مخابرات در رویدادهای بزرگ کنار مردم و مسئولین بوده است
۲۸ بهمن ۰۲
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آیین بهره برداری از ۳۸ هزار پورت فیبرنوری مخابرات استان تهران، بر حضور همه جانبه مجموعه مخابرات در عرصه خدمتگزاری تاکید کرد.
مدیر مخابرات تهران:
بهره برداری از بزرگ ترین پروژه فیبر نوری در شهرک اکباتان تهران آغاز شد
۲۸ بهمن ۰۲
بزرگترین افتتاح پروژه های فیبر نوری مخابرات استان تهران همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بهره برداری از ۳۸ هزار پورت در شهرک اکباتان تهران آغاز شد.

خانه اقتصادی آی تی
کدخبر: 108131 ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ۱۰:۳۲
۳۸ هزار پورت فیبر نوری مخابرات در شهرک اکباتان تهران به بهره برداری رسید
۲۸ بهمن ۰۲
آیین افتتاح ۳۸ هزار پورت فیبر نوری مخابرات استان تهران در شهرک اکباتان برگزار شد.

سوال اینجاست که چرا دکتر محمود زاده رئیس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره و مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، دکتر تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران و معاونان و مدیران شرکت مخابرات ایران و منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران را بررسی رسیدگی نکرده اند و بررسی رسیدگی نمی کنند چرا؟
مطالبات خوارو بار بازنشستگان مخابرات کرمانشاه، همدان وغیره واریز شده است سوال اینجاست که پس چرا مطالبات خوارو بار بازنشستگان مخابرات تهران تاکنون واریز نشده است چرا
این چه قانون و عدالت کشور اسلامی است که در این مدت 25 ماه است که متأسفانه مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بررسی رسیدگی نشده است چرا؟
هیچ کسی هم در مخابرات ایران، تهران، دولت، مجلس وغیره پاسخگو و جوابگو نیسا و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است چرا؟
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
كاربر محترم نظر شما دريافت شد
اسفند 19, 1402 16:55
۷۶۵۰۰ هزار سهم و هر سهم ۱۱ ریال و اریز مبلغ ۸۴۱۵۰۰ ریال در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ سود سهام اخابر مخابرات شرم آور و تاسف بار است.
۰۹:۵۱۲۰ اسفند ۱۴۰۲
جناب آقای مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار
جناب آقای مهندس مجید‌ سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران
مبلغ 6/043/500 ریال در تاریخ 1401/11/04سود سهام اخابر مخابرات ایران برای بنده واریز کردن شرم آور و تاسف بار است.
مبلغ 841/500 ریال در تاریخ 1402/06/20سود سهام اخابر مخابرات ایران برای بنده واریز کردن شرم آور و تاسف بار است.
جناب آقای پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از حقوق و سایر پرداختی های بازنشستگان مخابرات منطقه تهران هم تاکنون خبری نیست چرا؟.

خوار بار دی، بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
خوار بار فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریورماه سال ۱۴۰۱ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
خوار بار تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
امروز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ هست چرا با توجه به نزدیکی عید، حق و حقوق بازنشستگان مخابرات منطقه تهران پرداخت نمی‌شود؟ و ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره بوده است.


مخابرات پرداخت پول مطالبات خوار بار رفاهیات سال 1400 حساب واریز می کند چرا؟
ولی اما جمع کسورات به روز کسر و حساب می کند چرا؟



سلام
مخابرات منطقه تهران کی میخواهد تفاوت افزایش معوقات بن خواربار، مناسبت وسایر رفاهیات بازنشستگان را در سالهای ۱۴۰۱ و۱۴۰۲ واریز کند ؟
شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است.
۱۱:۱۷۲۱ فروردين ۱۴۰۳
به تخلفات سازمان بورس هم بررسی و رسیدگی کنید که متأسفانه هر سال علنی و آشکار سود سهام سهامداران دزدی می کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi