شناسه خبر : 97560
چهارشنبه 05 بهمن 1401 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی پیش‌نویس اساسنامه‌مراکز وابسته فرهنگی و هنری بنیاد

سی و سومین نشست هیئت نظارت و بازبینی مأموریت‌ها، اساسنامه سازمان فرهنگی هنری بنیادشهید
و ساختار سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع بررسی پیش‌نویس اساسنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای برگزار شد و چارچوب قانونی و محتوایی آنها به تصویب رسید.
 
بررسی پیش‌نویس اساسنامه‌های مراکز وابسته سازمان فرهنگی و هنری بنیاد
به گزارش «ایثار»، در اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران که در جلسات پیشین هیئت نظارت بررسی و به تصویب رسیده بود، برخی مؤسسات و حوزه‌های زیرمجموعه پیش‌بینی شده است تا به صورت تخصصی امور فرهنگی و اجرایی خانواده‌های معزز شاهد را انجام دهند.
این حوزه‌ها و مؤسسات زیر نظر سازمان اصلی و بر اساس سیاست‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران عهده‌دار امور تخصصی از قبیل فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، زیارتی، سیاحتی، گردشگری، اردویی و ورزشی خواهند بود که در جلسه هیئت نظارت ساختار، فرآیند و نحوه فعالیت آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین اصلاح و تغییر بندهایی از اساسنامه‌های مورد نظر از مصوبات سی و سومین جلسه هیئت نظارت و بازبینی مأموریت‌ها، اساسنامه و ساختار سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi