شناسه خبر : 97563
چهارشنبه 05 بهمن 1401 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید آرمان علی وردی در شمال تهران

آئین گشایش پایگاه مقاومت بسیج شهید آرمان علی وردی با حضور پدر شهید و جمعی از بسیجیان و طلاب حوزه‌های علمیه در سالن شهید آوینی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید آرمان علی وردی در شمال تهران

 آئین گشایش پایگاه مقاومت بسیج شهید آرمان علی وردی با حضور پدر شهید و جمعی از بسیجیان و طلاب حوزه‌های علمیه در سالن شهید آوینی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

حجت الاسلام دسمی در این مراسم دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: در زمان ما در واقع  بسیج هویت اصلی هر مجموعه و مکانی است. اگر سازمان یا اداره‌ای بخواهد هویت انقلاب حقیقی خود را پیدا کند با شناسنامه، هویت افکار و حقیقت بسیج است که می‌تواند هویت خود را پیدا کند این حقیقت بسیج در روح نظام انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: این که رهبر معظم انقلاب اسلامی که در تعبیرشان از شهید آرمان به عنوان انسانی آرمان‌گرا و مجاهد یاد می‌کند بیانگر این است که آرمانگرایی نشان از مجاهدت دارد و مجاهدت و آرمانگرایی با یکدیگر عجین هستند، مجاهدت یعنی تلاش خستگی ناپذیر و انسان‌های مجاهد در راه خدا همواره تسلیم واقعیت می‌شوند نه تبلیغات رسانه‌ای در دنیا. تنها خط مشی آنها از خداوند باری تعالی است.

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش افزود: حاج قاسم سلیمانی جمله‌ای معروف دارند بدین مضمون که شرط شهید شدن، شهید بودن است. ما اگر زندگانی شهید آرمان علی وردی را نگاه کنیم می‌بینیم اخلاق، رفتار، مجاهدت او در خدمت رسانی به مردم چه در زمان کرونا یا سیل و چه در زمان حفظ امنیت مردم و کشور، می‌بینیم که شرط شهید بودن در وجودش متجلی شده بود و با نحوه شهادت او در حین ماموریت خدمت به مردم، شرط شهید بودن به اعلی درجات خود رسیده بود.

سالمی گفت: رسالت اصلی پایگاه مقاومت بسیج شهید آرمان علی‌وردی، تلاش برای تربیت نسلی از آرمان‌ها برای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود و به فضل الهی شاهد آرمان‌ها برای خدمت به مردم و دفاع از امنیت کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

شفیعی معاون بسیج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: از نکاتی که در این برهه برایمان تببین شده این است که اگر دشمن محسن ححجی ما را شهید کرده مکتب شهید حججی ایجاد شد و اگر حبیب ابن مظاهر زمان ما سردار سلیمانی را به شهادت رساندند مکتب حاج قاسم در جامعه پدیدار شده است و با شهادت آرمان عزیز شاهد ایجاد مکتب آرمان خواهیم بود و این راه شهدا همیشه ادامه خواهد داشت.

در ادامه مداح اهل بیت، مرتضی طاهری در وصف شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی مرثیه سرائی کرد و از تابلوی یاد بود آرمان علی‌وردی با حضور پدر شهید و سردار نوعی اقدم و سایر حاضرین رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi