شناسه خبر : 97614
پنجشنبه 06 بهمن 1401 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت‌های شهید سیاف‌زاده از دفاع مقدس در خوزستان

علامیان در آیین رونمایی از کتاب جنگ شانزده ساله گفت: این کتاب بر اساس روایت سیاف‌زاده نگاشته شده و روایت محکمی از هشت سال دفاع مقدس، انقلاب در خوزستان و مقابله با تجزیه‌طلبان خلق عرب و ضدانقلاب است. آن موقع حاج احمد فرمانده عملیات سپاه خوزستان بود.

کتاب «جنگ شانزده ساله» عصر گذشته (چهارشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توسط سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه، سردار «احمد غلامپور» فرمانده قرارگاه کربلا در دفاع مقدس، «سعید علامیان» نویسنده کتاب «جنگ شانزده ساله»، سردار «فتح‌الله جعفری» مدیر انتشارات شهید حسن باقری و «سعید علامیان» نویسنده کتاب «جنگ شانزده ساله» به رونمایی از کتاب پرداختند و دل‌نوشته‌های خود را در مورد شهید سیاف‌زاده و این کتاب نوشتند.

روایت‌های شهید سیاف‌زاده از دفاع مقدس و انقلاب در خوزستان

کتاب «جنگ شانزده ساله» زندگینامه و خاطرات شهید «احمد سیاف‌زاده» به قلم «سعید علامیان» است که مرکز نشر آثار شهید حسن باقری آن را منتشر کرده است.

در ادامه «سعید علامیان» نویسنده کتاب «جنگ شانزده ساله» در مورد کتابی که نگاشته است، اظهار داشت: شخصیت این کتاب، کسی است که دو وجه دارد. یکی وجه شخصیت نظامی اوست و اینکه صحنه جنگ را ترک نکرد و وجه دوم، شخصیت فرهنگی اوست.

روایت‌های شهید سیاف‌زاده از دفاع مقدس و انقلاب در خوزستان

وی افزود: ارتباط با جوانان خیلی سخت است، اما سیاف‌زاده این هنر را داشت که با جوانان تعامل کند و در مورد واقعه‌ای حرف بزند که خیلی از جوانان آن را درک نکرده‌اند.

علامیان در مورد شیوه نگارش کتاب ادامه داد: این کتاب بر اساس روایت سیاف‌زاده نگاشته شده و روایت محکمی از هشت سال دفاع مقدس، انقلاب در خوزستان و مقابله با تجزیه‌طلبان خلق عرب و ضدانقلاب است. آن موقع حاج احمد فرمانده عملیات سپاه خوزستان بود.

نویسنده کتاب جنگ شانزده ساله در پایان اظهار داشت: این کتاب بیشتر بر اساس گفته‌های خود سیاف‌زاده است و روایت‌هایی که وی در کلاس‌های روایتگری کرده است.

روایت‌های شهید سیاف‌زاده از دفاع مقدس و انقلاب در خوزستان

روایت‌های شهید سیاف‌زاده از دفاع مقدس و انقلاب در خوزستان

 

منبع: دفاع‌پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi