شناسه خبر : 97680
یکشنبه 09 بهمن 1401 , 08:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار صمیمانه مدیرکل آموزش بنیاد با جانبازان ۷۰ درصد

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل دو جانباز 70 درصد «جاوید شیرازی» و «علیرضا جبلی» از رشادت‌ها و فداکاری آنان تجلیل کرد.
 
به گزارش «ایثار»، محمدعلی فقیه ضمن ابلاغ سلام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جانبازان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهیدان در طول زمان همیشه زنده و جاوید بوده و چراغ هدایت بشریت هستند، جانبازان سرافراز نیز اسوه‌های صبر و استقامت هستند و حضور جانبازان 70 درصد در جامعه به‌خصوص در مراکز علمی، دانشگاهی و مراکز فرهنگی و اجتماعی الهام‌بخش و امیدآفرین است.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اجر خانواده‌های شهدا و جانبازان کمتر از خود ایثارگران نیست، اشاره کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان یادآور این است که این آرامش و امنیت امروز جامعه مدیون از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و صبر و مقاومت خانواده آنان است.
همچنین طی این دیدارها جانبازان معزز «جاوید شیرازی» و «علیرضا جبلی» در خصوص مشکلاتی همچون اشتغال و تحصیل فرزندان ایثارگر مسائلی را مطرح کردند.
لازم به ذکر است، جانبازان گرانقدر جاوید شیرازی از ناحیه پای راست و چپ و گردن در منطقه شلمچه و پنجوین و همچنین علیرضا جبلی از ناحیه سر، صورت، چشم و شانه در منطقه فاو به مقام جانبازی نائل شدند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi