شناسه خبر : 97685
یکشنبه 09 بهمن 1401 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار رادان: حرکت در مسیر شهدا در دستور کارفراجا قرار دارد

فرمانده فراجا، فرهنگ ایثار و روحیه شهادت‌طلبی را از وجود فکری نیروهای فراجا دانست و گفت: جنگ تمام نشده، بلکه نوع آن به گونه‌ای خطرناکتر تحت عنوان «جنگ نرم» تبدیل شده است و براین اساس، در فرماندهی انتظامی کل کشور، خادمین مردم با مسلح شدن به دانش روز و بهره‌مندی از تجهیزات مدرن و بومی، حافظ جان و مال و امنیت مردم عزیز و ملت شریف ایران هستند.

 

نقش‌آفرینی نیروهای فراجا در جنگ نرم دشمن/ نباید اجازه دهیم دفاع مقدس فراموش شدسردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگوی اختصاصی دفاع‌پرس، با تاکید به بهره‌گیری از روحیه ایثار و شهادت در عملیات‌هایی که فرماندهی کل انتظامی کشور در پیش دارد، اظهار داشت: جلوه‌های ایثار و شهادت از نحله‌های مختلفی شکل می‌گیرد و حرکت در این مسیر در دستور کار خادمین مردم در فراجا قرار دارد.

سردار رادان با بیان اینکه، یک زمانی دفاع مقدس را با حضور در جبهه‌ها و مجاهدت و مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح حس می‌کردیم، گفت: وظیفه امروز ما ارزشگذاری و ارج نهادن به یادگاران دفاع مقدس بعد از جنگ است که برای این مهم نیز در فرماندهی انتظامی کل کشور برنامه‌هایی در دستور کار داریم.

فرمانده فراجا، فرهنگ ایثار و روحیه شهادت‌طلبی را از وجود فکری نیروهای فراجا دانست و افزود: همواره باید بپذیریم که جنگ تمام نشده است، بلکه نوع آن به گونه‌ای خطرناکتر تحت عنوان «جنگ نرم» تبدیل شده است و براین اساس، به‌ویژه در فرماندهی انتظامی کل کشور، خادمین مردم با مسلح شدن به دانش روز و بهره‌مندی از تجهیزات مدرن و بومی، حافظ جان و مال و امنیت مردم عزیز و ملت شریف ایران هستند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: نیروهای جوان ما امروز در فراجا همانند جوانان در دوران دفاع مقدس، با سرلوحه قرار دادن فرهنگ ایثار و شهادت و تاسی به شهدای والامقام، در جبهه جنگ نرم در راه حفظ دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

سردار رادان در پایان، زنده نگه‌داشتن فرهنگ دفاع مقدس را وظیفه مسئولان نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید همواره با رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس ارتباط داشته باشیم و آنها را به عنوان الگوهایی ماندگار به نسل امروز معرفی کنیم. همچنین باید در برابر حوادث و رخدادهای امروز به‌ویژه در حوزه جنگ نرم دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی هوشیار و آگاه و بابصیرت باشیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi