شناسه خبر : 97690
یکشنبه 09 بهمن 1401 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خبر‌های خوب برای «آرتین»

از افتتاح حساب حقوقی تا تحصیل در مدرسه و دانشگاه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس از پیگیری امور و اتخاذ تمهیدات ویژه برای ادامه تحصیل رایگان «آرتین سرایداران» مجروح حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس از پیگیری امور و اتخاذ تمهیدات ویژه برای ادامه تحصیل رایگان  «آرتین سرایداران» مجروح حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد و گفت: با پیگیری بنیاد شهید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت ادامه تحصیل آرتین از مدرسه تا دانشگاه را به عهده گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ادامه داد: آرتین به لحاظ پایین بودن سن و سال و به دلیل اینکه در این حادثه تلخ پدر، مادر و بردارش را از دست داد از ویژگی بارز و متمایزی نسبت به دیگر مجروحان این حادثه برخوردار است.

بایستی مدیریت می‌شد تا هدایای نقدی در حساب آرتین واریز و این حساب تا زمانی که آرتین به سن قانونی می‌رسد مسدود شود. برای اینکه ارزش ریالی این پول کاهش پیدا نکند تدابیر لازم اتخاذ شد؛ در واقع حسابی برای او باز شده است که ارزش افزوده داشته باشد؛ گردش ماهانه این پول به شکلی است که آرتین در زمانی که به سن قانونی می‌رسد می‌تواند بدون اینکه ارزش پول کاهش یافته باشد از این مبلغ بهره ببرد.

آرتین در کمیسیونی که روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷دی ماه برگزار شد حضور داشت و پزشکان وضعیت دست او را بررسی کردند. نتایج کمیسیون و میزان درصد جانبازی آرتین تا چند روز آینده مشخص و اعلام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو،
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi