شناسه خبر : 97704
یکشنبه 09 بهمن 1401 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فقط در اتاق او همیشه باز بود!

میرزایی از قم- جناب آقای قاضی زاده در طول مدت  خدمت جناب آقای دکتر عباسپور این برادر عزیز و بزرگوار یک بار نشد ما تماس بگیریم حتی در طول شب ایشان جواب گو نباشند والله خدا را به شهادت می گیرم که بهترین مدیر وخدمت گذار در بنیاد شهید در طول این مدتی ۳۹ سالی که با بنیاد شهید در ارتباط  بودم دیدم و تنها مدیر پاسخ گو بودند و شبی نبود بنده ایشان را دعا نکنم خداوند را به حق آبروی حضرت زهرا مادر عزیزمان قسم می دهم که خداوند بهترین ها را که به خوبان عالم عطا کرده به آقای دکتر عباسپور این بردار خوب و خدمتگزار دین عطا کنه و از همه بلاها خود وخانواده وحتی نسلش را باشه ا محشور کنه و حتی خداوند ایشان را جزء شهدا قرار دهد.

  با اهل‌بیت‌ و ان شاءالله از یاران آقا امام زمان باشد که هست اما نصیحتی به شما مدیران بنیاد کنم که هیچ وقت در اتاقتان بروی جامعه هدف باز نبود همیشه جامعه هدف باید از هفت خان بگذارند تا شما را ملاقات کنند تنها مدیر موفق بنیاد که درب اتاقش به روی همه باز بود و خدمت می‌کرد آقای دکتر عباسپور بود.

 امیدوارم شما آقای دکتر قاضی زاده هم همین روال را پیش بگیرید. به امید آن روز. والله گریه ام گرفت وقتی متوجه شدم آقای دکتر از این سمت رفته اند. امیدوارم که ایشان را در بهترین موقعیت منصوب کنید که از شایستگی‌ها این برادر مهربان وشایسته خانواده هدف استفاده کنند و اگر صدها نفر را بجای ایشان قرار دهید به اخلاص وخدمت گذاری ایشان نخواهند بود.

التماس دعا

اینستاگرام
هرمدیری که خوب وخدمتگزار مردم باشد چه برزبان بیاوریم چه نیاوریم خداوند به پاداش وعاقبت به خیری اعطاء خواهد کرد..


اما حیف سالهای سال گذشت ومشکل کمیسیون های پزشکی بنیاد چه ازنظر زمانی وچه ازنظر سخت گیری های بیمورد و خیلی مسایل دیگر حل نشد که نشد...

تقصیر کیست؟ ما که نمی دانیم...
آقای قاضی زاده ماشالله همه کاره هستند وقت ندارند در جایگاهشان مستقر باشند! از کار طبابت تا سیاست و فیلم و... ! بهتر بود ریاست بنیاد را به یک نفر که سرش خلوت تر است واگذار میکردند!..
ریاست محترم شما که همه مدیران مجموعه های تان را تغییر کردند جزهمین موسسه سیاحتی واقامتی کوثر...
چرا؟.........
سلام
خداییش بنده هم هر موقع در این چند ده سال رفتم پیش دکتر عباسپور همیشه درب اتاقشان باز بود و احیانا جلسه ای هم بود منتظر میماندم با روی باز حرفهام را گوش میداد ، اون وقت این قاضی زاده درب بنیاد طالقانی را بسته به روی جانبازان انشالله که خدا به آقای عباسپور سلامتی و موفقیت و بهروزی عطا کند و خدا به این قاضی زاده ...
با سلام و ادب به همرزمان گرامی
دکتر عباسپور یک انسان فرهیخته و اخلاقمدار با سعه صدر کم نظیر بودند که نمونه بارز یک انسان الهی بود
خداوند به ایشان عزت و ترفیعات مطلوبتر جهت خدمتگزاری به مردم خوب ایران عطا نماید.با فروتنی و تواضع و اخلاقمداری و تسلطی که بر امور ایثارگران در حوزه درمان داشت از یاد ایثارگران فراموش نخواهد شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi