شناسه خبر : 97742
دوشنبه 10 بهمن 1401 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان بصیر گنجینه‌های بسیار ارزشمند نظام اسلامی هستند

جانبازان بصیر گنجینه‌های بسیار ارزشمند نظام اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینکه جانبازان بصیر گنجینه‌های بسیار ارزشمند نظام اسلامی هستند افزود: این عزیزان حتی پس از جنگ نیز از افتخارآفرینی دست برنداشتند و در عرصه‌های ورزشی و فرهنگی خوش درخشیدند.
محمدرضا داوطلب صبح روز یکشنبه 9 بهمن ماه طی نشستی صمیمی با جمعی از جانبازان بصیر استان با اشاره به اینکه جانبازان از وادی شهادت بازگشته‌اند و با مشیت الهی در دنیا مسکن گزیده‌اند گفت: وجود این قهرمانان در روزگار پس از دفاع مقدس، ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی است و ارزش‌های انقلاب عزیز را زنده نگه می‌دارند.
وی با اشاره به اینکه جانبازان بصیر گنجینه‌های بسیار ارزشمند نظام اسلامی هستند افزود: این عزیزان حتی پس از جنگ نیز از افتخارآفرینی دست برنداشتند و در عرصه‌های ورزشی و فرهنگی خوش درخشیدند.
داوطلب برگزاری اردوهای درمانی – فرهنگی را از جمله برنامه‌های بنیاد برای افزایش روحیه و ارتقای سلامتی این قهرمانان ملی عنوان و تصریح کرد: همه ما در خدمت‌رسانی به این سرمایه‌های معنوی مسئولیم و باید تمام توان خود را در ارائه خدمات به بهترین شکل بکار بریم.
در ادامه این نشست برخی از مسائل و مشکلات توسط جانبازان بصیر مطرح شد که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان طی تماس و هماهنگی با مدیران خود نسبت به رفع آنها اقداماتی را انجام داد.

 

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi